Gå til innhold

Noen kåte her nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare sååå kåt, men er helt alene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du kåt da?

Det er jeg... Trenger litt hjelp... ;)

Skrevet

Hva gjør du med meg da?? Sitter her med dildoen godt oppi fitta...

Skrevet

Kryper ned mellom beina dine og slikker deg forsiktig rundt rumpehullet....

Skrevet

Jeg suger deg i mellomtiden...

Skrevet

mm, kjenner du at jeg vokser i munnen din? for en deilig følelse. Jeg tar vekk dildoen og presser den lett mot rumpehullet ditt, samtidig som jeg suger på tappen din....

Skrevet

Ja, blir stor og stiv og deilig...

Kjenner det renner av fitta mi nå...

Skrevet

du smaker så deilig, kjenner jeg har lyst til å knulle vettet av deg

Skrevet

Gjør det!! Knul meg hardt og brutalt!!! Jeg totalt underkaster meg...

Skrevet

Bøy deg framover bordet så skal jeg knulle deg hardt bakfra! Jeg knar samtidig de deilige brystene dine. Kjenn hvor hardt jeg trenger inn i deg!

Skrevet

Aaaah, så vanvittig deilig!!

Fitta mi dirrer av lyst og kåthet!

Må komme nå...

Skrevet

vent på meg da...? vil fylle den deilige fitta di mens du kommer....

Skrevet

Du legger deg ned på sofaen og kommanderer meg til å ri deg. Jeg setter meg skrevs over deg og trer den kraftige og stive pikken din opp i fitta mi, og rir deg heftig. Så kommanderer du meg over på magen igjen, og trer den deilige pikken din inn i 2'ern på meg... aaah...

Skrevet

Rumpa di er så utrolig trang og deilig. Det svartner for øynene mine, jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut. jeg vil sende hele spruten langt ned i svelget ditt nå. Jeg trekker meg ut av rumpa di og kommanderer deg til å suge meg...

Skrevet

Jeg suger deg heftig, og jeg kan tydelig høre at du nyter det...

Jeg legger meg over på rygg, og du puler meg i munnen, dypt ned i halsen på meg...

Skrevet

mens jeg knuller den deilige munnen din klyper og drar jeg deg i brystvortene. Beordrer deg til samtidig og bruke en finger i rumpa mi. Fy faen hvor kåt og deilig du er!

Skrevet

Jeg slikker en finger og stikker den opp i rumpa di, inn og ut, inn og ut...

Du fortsetter å pule meg dypt inn i munnen og ned i halsen...

Du snur deg rundt sånn at du når klitten min med tunga di samtidig som du har pikken din godt inn i munnen min...

Det er like før nå, for oss begge, og jeg ber på mine knær om at du fyller meg med dine herlige safter...

Skrevet

Fy faen hvor det knyter seg i ballene... kjenner det rykker i pikken og at ladningen presser på. Drar meg ut av deg og sender hele satsen midt i ansiktet ditt. Jeg befaler deg å slikke i deg alt sammen....

Skrevet

Jeg slikker i meg alt med stor lyst, og bønnfaller deg om å slikke meg til orgasme...

Skrevet

bafaler deg til å sitte på huk over meg slik at jeg kan slikke den våte fitta di. kjører tunga dypt inn i deg og suger på både tapp og lepper. Samtidig bruker jeg dildoen langt inn i rumpa di.

Skrevet

Åååååh... så vanvittig digg!!

Kom i en kjempe orgasme her nå...

Skrevet

Du er lagt til...

Er du ofte på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...