Mild, Marcus & Mille Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen som har erfaring med den medela swing elektrisk brystpumpe som er på tilbud på alliance-apotekets nettbutikk? https://www.net-apotek.no/site/shop/products/view.html?p=30780
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 dytter denne, lurer litt på denne pumpa selv, hadde vært kjekt med erfaringer =)
bokormPåOvertid Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg kjøpte den etter anbefaling fra en venninne, som igjen har fått den anbefalt fra flere. Hun har tidligere prøvd avent sin elektriske og var ikke særlig fornøyd med den.
3 skatter ute:) Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 pumpen er fantastisk:) har prøvd mange- avent elektrisk og manuell dr. brown manuell medela mini electric medela symphony swingen er virkelig topp, lavt lydnivå, går lenge på batterier osv:) så kjøp den
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Det var jaggu positivt =) Tror nesten jeg må ha meg en sånn da, kjøpte medela pumpe i 97. hva mer den het vet jeg ikke, men den var elektrisk. Den var jeg iallefall kjempe fornøyd med =) Men er vel kansje sånn at, medela er medela. Tror jeg kjøper meg en sånn jeg =)
Castho Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe meg en sånn medela swing elektric men lurer, funker andre flasker enn medela sine egne på pumpen? Det følger kun med 1 flaske i pakken fra apoteket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå