Ella_Bella_Snupperella Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Velkommen skal du være i tråden: "Solskinnssnuppa'er med babylyst" Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene! Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder! Et par ønsker: - Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene) - Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon) - Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på. Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er: Maggimor, 23, Drammen (Æ) *MIAMI*, 23, Oslo (Æ) Barnkanskje? 28, Oslo LittleMermaid, 29, ... Dekita, 22, Trøndelag (Æ - Gravid!) Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ) *siv*, 23, Haugesund Bellababy, 26, Oslo Kathrine, 20, Porsgrunn TauZa, 23, Ålesund Sagasol, 24, Bergen Rafi, 28, Bodø (Æ) Delfinen1, 23, På flyttefot Brina86, 21, Bergen Mali83, 24, Nordvestlandet Volcano, 25, Hordaland Bebis*2008?, 25, Nordland De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden! Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu! Navn (bare hvis du har lyst): Bosted: Alder (din og kjærestens): Yrke/utdanning (din og kjærestens): Hvor lenge har dere vært sammen: Interesser: Sivilistatus: Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Hvor mange barn ønsker du/dere: Når har dere "planlagt" å bli gravide: Navn hvis det blir gutt: Navn hvis det blir jente: Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 25!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 God mandag Snuppa'er Ny uke og nye mulighet igjen her! Hvilke planer har dere?? Her skal det leses - starter på pensumet til høsten jeg - greit å få litt forsprang! Ellers skal vi reise til Holland til helgen og se på steder hvor bryllupet kan holdes! SPENNENDE!!! Vi har mange drømmer, så får vi se om de går i oppfyllelse! c",) Og mens vi er der, så skal vi få med oss Tarzan musikalen (på nederlandsk - men det går bra det)!! Vi elsker musikaler! Har sett Lion King 3 ganger nå og en hel del andre! Håper dere har det bra der dere er og nyter sommeren! Klemmer PS. Har forresten fått en PFC (personlig fruktbarhets computer) og kan anbefale det på det sterkeste til de som både vil ha naturlig prevensjon, og de som vil vite ALT om sin syklus og når det er best å prøve for å få klaff! Litt vel dyrt, men vi syns det var vel verdt pengene! Klemmer igjen
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Jeg "meldte meg inn i siste innlegget i uke 24-tråden" hihi..... Håper jeg kan være med på denne tråden! Hihi Nå skal jeg rydde og vaske her hjemme - på tide! Ha en god uke alle sammen! Klem fra Ine PS: Når begynner dere med Folat? Mer enn tre mndr før prøving? Jeg bruker også babycomp - brukt den siden februar! Anbefales virkelig!
Hera83 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hei Ine! Velkommen hit! Jeg begynte med folat 20.april (har datoen klar, hehe). Skal begynne å prøve i august sånn ca, så da blir det vel 3-4 mnd før. Håper du kommer til å trives her!
Rafi Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Hei alle sammen. Lenge siden jeg har skrevet noe nå. Men har hatt besøk denne helga av ei venninne som venter baby i september. Og det gjorde det jo ikke noe bedre for min baby lyst fikk til og med kjenne barnet sparke i magen. Hun koser seg med å være gravid, og gleder seg selvfølgelig til at lille jenta kommer. Jeg er nå i den fasen at jeg venter mensen om ei uke, og håper selvfølgelig at den ikke kommer.....håper virkelig at det var full klaff denne gangen. Men man kan jo ikke forvente at det skal skje så fort. Men min beste venninne klarte det på første forsøk ; så jeg vet det går ann. Og ikke hadde de sex fem ganger om dagen, fem dager i strekk rundt EL heller. De holdt på som "normale" folk prøver liksom å kjenne etter symptomer osv, men det er vel sånn vi alle gjør. Men vet ikke om jeg klarer å vente i over ei uke til å ta en test. Jeg er jo så utålmodig !! Ja ja, må bare klare det. Håper ellers det går bra med dere andre som prøver, og dere som venter. Nå er jo sommeren her og man får bare nyte den og kose seg med sin samboer den tiden man har alene. Ha en fin kveld.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hei igjen! Snakk om å være babysyk... I går kveld satt jeg i minst en time og søkte på forskjellige jente- og guttenavn på nettet!! Og jeg er jo ikke gravid engang! :oD Er det mulig...? Denne uka blir det litt jobbing og litt fri, skal kose meg masse med den lille familien min. For på mandag reiser jeg bort for 3-4 uker, på grunn av studiene... Åhhh, jeg kommer til å savne guttene mine såå mye!
Hemmeligheten Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 akkurat nå er det fire jeg kjenner godt som er gravid. Tre av dem skal ha i løpet av sommeren og begynner å bli skikkelig store. Kanksje ikke så rart men i natt dørmte jeg at jeg var gravid. Jeg var ikke kommet så langt. det var bare en liten kul overfor skambeinet. Det var hemmelig og spennende! ÅÅ. jeg gleder meg sånn til det skjer på ordentlig.
Høstspire 2011 Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Hei=) Tenkte jeg skulle melde meg inn her i denne gruppa jeg=) Min alder er 19 år og samboer er 28 år. For tiden er jeg student, mens sambo er i full stilling. Vi har vært sammen i ett år. Min største interesse må vel bli trening=) Som sagt er jeg samboer. Ettersom jeg er ganske ung har jeg altså ingen barn fra før, men håper jo selvfølgelig på resultat etter at vi begynner å prøve våren/sommeren 2008=) Vi ønsker oss 2 eller 3 barn og foreløpig har jeg navnene malin eller sebastian kjærest=)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 I dag har jeg vært sammen med en god venninne som venter baby denne sommeren var såå koselig, kikket masse i babybutikker og bare kost oss! Etterpå var jeg innom Voice of Europe, og så en fin sort bomullskjole til halv pris. Passet supert. Den kan jeg bruke når jeg blir gravid også hihi og det sa jeg til samboeren min også hihi. "Så fint da sa han" Hadde jo såå lyst til å kjøpe masse fint babytøy da! Gleder meg til vi begynner å prøve!
Høstspire 2011 Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Er det flere enn meg som bare fyller seg selv opp med all informasjon dere kan finne? Tror snart jeg har lest ALT jeg kan om svangerskap, fødsel og barseltid=) Det er så koselig. Men det sies jo at du aldri kan forberede deg "skikkelig" på hvordan det kommer til å bli for hvert barn er forskjellig fra det andre. I går sa sambo. til meg at han gjerne ønsker seg barn litt før vi hadde tenkt=) Jeg ble kjempeglad. Selv har jeg ei god venninne som har ei jente og hun er bare helt nydelig. Gleder meg så til det blir min tur=) Ha en fin dag alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå