Gå til innhold

Litt utenfor tema: Tips til bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg skal i bryllup i sommer og trenger tips til et voksent sporty par som har alt. Har du et godt forslag eller to? Tenkte å bruke 500-1000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

De har vel ikke alt? Vi fikk varmeplate til bryllupet vårt (til å sette kjeler og former på for å holde maten varm under selskaper) - jeg ønsket meg det aldri, men er kjempeglad for det nå. Hvite duker kan man aldri ha for mye av - særlig teflon, for de er pene uten at man må gråte når noen søler på de nok en bryllupsgave jeg elsker) Det er jo vanskelig å komme med tips når man ikke kjenner paret, da.

Skrevet

Neida, de har nok, som du sier, ikke alt - men en god del iallefall:o) Skjønner at det er vanskelig å gi tips, men du kom jo for eksempel med fine tips ut fra hva du selv fikk - og det er vel egentlig slike tips jeg er ute etter (som kanskje tilfeldigvis skulle passe til de jeg skal i bryllup til). Takker og bukker, og tar gjerne imot flere tips også!

Skrevet

hva med et gavekort på en sportsbutikk???det ble jeg gla for når vi fikk det i gave:)

Skrevet

Har vært inne på tanken, men lurte på om det ville være kedelig å få? Jeg ville nok blitt glad, og du ble jo også glad - så da er det kanskje ikke så dumt likevel:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...