ღsommermage2010ღ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hjelp! Jeg skal i bryllup i sommer og trenger tips til et voksent sporty par som har alt. Har du et godt forslag eller to? Tenkte å bruke 500-1000 kr.
Fløffy Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 De har vel ikke alt? Vi fikk varmeplate til bryllupet vårt (til å sette kjeler og former på for å holde maten varm under selskaper) - jeg ønsket meg det aldri, men er kjempeglad for det nå. Hvite duker kan man aldri ha for mye av - særlig teflon, for de er pene uten at man må gråte når noen søler på de nok en bryllupsgave jeg elsker) Det er jo vanskelig å komme med tips når man ikke kjenner paret, da.
ღsommermage2010ღ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Neida, de har nok, som du sier, ikke alt - men en god del iallefall:o) Skjønner at det er vanskelig å gi tips, men du kom jo for eksempel med fine tips ut fra hva du selv fikk - og det er vel egentlig slike tips jeg er ute etter (som kanskje tilfeldigvis skulle passe til de jeg skal i bryllup til). Takker og bukker, og tar gjerne imot flere tips også!
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 hva med et gavekort på en sportsbutikk???det ble jeg gla for når vi fikk det i gave:)
ღsommermage2010ღ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Har vært inne på tanken, men lurte på om det ville være kedelig å få? Jeg ville nok blitt glad, og du ble jo også glad - så da er det kanskje ikke så dumt likevel:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå