dumme mamma Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 JA!!! Søstra mi har akkurat bygget hus med plate på mark. De har lagt vannvarme tror jeg det heter. Har ikke noe greie på det jeg, men naboen hadde ikke lagt noen ting, sambo og søsters sambo som begge er snekkere var helt fortvilet. Huset kommer til å bli så kaldt sa de, og det høres logisk ut og da. Sementplate med gulv på... hutre!!!
PrinsesseSjefen Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 ja! koster jo litt, men verdt det. Vi har vannbåren varme i hele 1. etasje.
Kondis som en murstein Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Var det jeg regnet med, hehe... Gidder ikke kalde gulv!! Noen som vet pris? Grunnflata er på 90kvm...
sinil Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 du må ta med varme ,vi bygget hus for 2 år siden og tok ikke med varme,angrer så mye,kaldt for små barn og sitte på det.vi kommer til høsten og rive opp dyre gulv og legge varmekabler.....ikke en vinter til.
dumme mamma Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Tror søstra betalte rundt 80000 for underkant av 100 kvm. Da har de oljefyring tror jeg på vaskerommet eller noe sånt.
Kondis som en murstein Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Nei uff, det har jeg ikke lyst til... Da koster vi på oss det. Jeg er ei frysepinne fra før av, så kalde gulv i hele 1. etg funker dårlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå