mammmamia ** Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 NEI, overhodet ikke..! Tror heller på færre av dem..! :-P
blond Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Nei. Det har vært mange eksempler på at folk bløffer her inne.
* 5 om dagen * Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 nei, mange som bløffer her inne. Men de 2 "store" utro-sakene som er her inne nå, de tror jeg på....
smakk Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Nei. Men jeg verken hetser eller kommer med påstander om løgn til de som poster historier jeg tviler på. Selv om jeg finner noe usannsynlig vet man jo aldri, og jeg vil ikke legge den ekstra byrden til noen som kanskje er i en veldig vanskelig situasjon. Jeg velger da heller (som oftest) å ikke kommentere innlegget, og kunne ønske at også andre kunne la tvilen komme eventuelle bløffmakere til gode. Bedre det enn å tråkke på de som allerede ligger nede!
Harehopp Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Er ganske ny her inne, å jeg har egentli trodd på d meste.. Men er d slik at folk lyver? eller bare bløffer..?? Hva er vitsen med d da...? Har i hverfall aldri falt meg inn å legge inn bløffehistorier... D blir jo bare for dumt...
blond Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Noen finner ikke andre måter å få oppmerksomhet på og noen gjør det av rent tidsfordriv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå