MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 jeg har de siste ukene være kjempekvalm nesten hele tiden. men sånn som nå idag når jeg var ute å gikk tur med de jeg er dagmamma for så ble jeg så kvalm at jeg måtte stoppe helt og puste rolig. ble litt bedre da jeg spiste litt. men er fortsatt litt ulmen. kan dette være morgenkvalme? og hvis ikke når begynner man eventuelt å føle sånne ting? håper på masse svar:-)
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juni 2007 ingen som vet? eller har noe tanker rundt det?
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 ingen som vet? eller har noe tanker rundt det?
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 hmmm ja si det...Er litt usikker selv, har vært små kvalm nå snart over en uke og har trodde det kunne ha vært andre ting (les: Muntlig eksamner, gruet meg veldig)...Men nå er jeg sannelig ikke sikker...Nå temper jeg meg føler jeg ikke skal stole så veldig på tempene mine, men spennende er det jo...Hihi...Har fått påvist EL to ganger, derfor usikkerheten... Svar på spørmålet er joe en fin ting...hehe Jo jeg tror fra ca dag 7 i syklusen din når egget fester seg så sendes det jo ut signaler i kroppen så sier at "nå må du produsere mere hormoner, for nå skjer det saker og ting her"...Så dette er jo spennende...=o) Men når har du IKM da??
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 testet 6dager med positiv eggløsningstest da. er også litt forvirret pga det:-) har ikm mellom 25 og 29. syklusen min pleier å være på 28 til 32 dager.
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Ok...Mener å ha hørt at den siste pos EL-test er den dagen man får EL..Men kan selvsagt sett feil... Står det ikke noe på www.pernille.info..? Tror jeg ville ha sagt at IKM er på dag 32 (bare for å sikre litt...hehe) Så blir man ikke fullt så lei seg når TR kommer...Spennende da... Er selv usikker på om jeg har IKM på fredag eller en gang i neste uke...Så tenkte å teste på fredag og er den neg så blir det testin 1 juli..Skal på ferie og svigermor skal være med...hehe...vil holde ting litt hemmelig da...=o) Men er du like "langt" i syklusen som meg?? er på dag 23 og 6/7 dager siden EL.. Eller 11/12 dager siden...er litt usikker..hehe...derfor litt usikker på når teste... Så du kan jo teste til helga eller i midten av neste uke...Tenker da hvis du er like langt i syklusen som meg=o) Men mener å det jeg sa først at morgenkvalmen kommer så fort egget fester seg og den kan komme når som helst på dagen..=o) klem
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 jeg er på dag 21 idag. så jeg har ikm om 1 uke eller 1 uke og 4dager. lykke til til deg og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå