@nne p@ l@nne Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har i det siste slitt med skikkelig vonde kynnenre som likner litt på rier, bare svakere og ikke så systematisk. Har vært på sykehuset og sjekket og de kunne ikke si noe annet en at alt var bra med babyen og at jeg skulle ta det med ro, men de kunne ikke si noe mere. Er bare i uke 31 så det er alt for tidlig med fødsel. Noen andre? I såfall hvor har dere vondt?
bassen2 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 hej har det akkurat som deg........av og til er eg sikker på at " nå kommer babyen".... får smerter både nede på sidene av magen og mitt på siden av magen.... første man kom i uke 36 så eg venter med spenning....hadde ikke rier sist, bare vann som kom og så rett på keisersnitt...HELDIGVIS....... har ikke snakket med lege enda. men blir det vondere ringer eg nok og spør....... sa de tiøl deg hva det var da?
@nne p@ l@nne Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg føde i uke 37 sist og hadde akkurat samme vonder da som nå, så det var derfor jeg dro inn for å sjekke. De sjekket at ingenting hadde åpnet seg, men sa at det ikke skulle være sånn. Jeg skulle ta kontakt hvis det ble verre. Det har det ikke blitt, men har ikke blitt bedre heller. Dette er litt over en uke siden, så det har jo ikke blitt noe baby enda heldigvis. De kunne ikke svare akkurat på hva det var!!
bassen2 Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 jo takk.krysser fingrene for at den lille bassen ska holde seg inne sålenge som mulig........føler meg liksom ikke klar for at han ska komme nå.........
bassen2 Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 he he.er det ikke typisk at de kommer da???... men å andre siden syns eg at dette svangerskapet har gått Alt for fort........tror ikke eg kommer føle meg klar til termin heller........føler eg nettopp er blitt gravid og ikke at eg ska føde "snart"
@nne p@ l@nne Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 Det er litt typisk det da ja!! Synes også jeg nettopp ble gravid! Så her må vi bare kipe igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå