Kanutte og prinsen Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Vi tenker på lillejulaften siden jeg er døpt da og familien uansett er samlet. Da er gutten vår ca 3 mnd, og jeg trodde det var vanlig tid. Svigermor mente derimot at det var aaaaaalt for sent, og at vi MÅTTE jo døpe han etter ca 1 mnd... Noen som vet hva som er vanlig??
Piipii Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vi døpte nuppelure når hun var tre mnd, er vanlig det da. 1 mnd hørtes veldig tidlig ut syns jeg
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 det vanligste er rundt 3 mnd.. det gjorde vi med storebror og kommer til å gjøre med lillebror.
Kanutte og prinsen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Var det jeg og trodde =) Jeg var under 2 mnd da jeg ble døpt, og i følge mamma var det tidlig i forhold til det som var vanlig da i alle fall... De måtte døpe så tidlig av praktiske hensyn.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 3-4 mnd er vel det som er vanligst. Var i dåp i går til en jente som var 4 mnd... Tror det også er lurt å vente såpass lenge, side ungen er mer våken og ikke blir så fort trøtt etc..
vekten:) Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Vi hadde tenkt sånn i 3-5 måned.Med tanke på års tid hadde det vært greit å hatt det på våren,men tror det blir lenge å vente.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Vi døpte forrige helg,da var småen 1 mnd. Jeg syns det var veldig greitt da,han sov endel og var våken endel. Lite stress med han når han var så liten. Første mann døpte vi når hun var 2 mnd,og det var også greitt syns jeg.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Martinius ble døpt når han var tre mnd;)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå