Gå til innhold

Når døpe barnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på lillejulaften siden jeg er døpt da og familien uansett er samlet. Da er gutten vår ca 3 mnd, og jeg trodde det var vanlig tid. Svigermor mente derimot at det var aaaaaalt for sent, og at vi MÅTTE jo døpe han etter ca 1 mnd...

 

Noen som vet hva som er vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi døpte nuppelure når hun var tre mnd, er vanlig det da.

1 mnd hørtes veldig tidlig ut syns jeg

Skrevet

det vanligste er rundt 3 mnd.. det gjorde vi med storebror og kommer til å gjøre med lillebror.

Skrevet

Var det jeg og trodde =) Jeg var under 2 mnd da jeg ble døpt, og i følge mamma var det tidlig i forhold til det som var vanlig da i alle fall... De måtte døpe så tidlig av praktiske hensyn.

Skrevet

3-4 mnd er vel det som er vanligst.

Var i dåp i går til en jente som var 4 mnd... Tror det også er lurt å vente såpass lenge, side ungen er mer våken og ikke blir så fort trøtt etc..

Skrevet

Vi hadde tenkt sånn i 3-5 måned.Med tanke på års tid hadde det vært greit å hatt det på våren,men tror det blir lenge å vente.

Skrevet

Vi døpte forrige helg,da var småen 1 mnd.

Jeg syns det var veldig greitt da,han sov endel og var våken endel.

Lite stress med han når han var så liten.

Første mann døpte vi når hun var 2 mnd,og det var også greitt syns jeg.

Skrevet

Martinius ble døpt når han var tre mnd;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...