martina85-på OVERTID!!! Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Var på føde avdelingen på ahus i dag å satt inn kateter, så nå er ting igang:) ENDELIG er 8dager på overtid å såååå lei... sitter med en lang slange mellom beina..hehe å i morgen blir jeg innlagt, dersom fødselen ikke har startet i dag/natt.. JIPPIIII
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Slik ble jeg satt igang ved min første fødsel. Sov en natt med kateter, fikk modningspille 2ganger dagen etterpå. Fikk maserier på kvelden/natten deretter. Vannet gikk neste morgen, men da stoppet alt opp. Da fikk jeg drypp, og da gikk det riktig veien igjen. Men fikk ikke min førstefødte før utpå ettermiddagen. Så fra jeg fikk satt inn kateter gikk det faktisk over 2døgn før jeg fikk møte babyen min:-) Håper du slipper å gå igjennom "alle" de fasene jeg måtte igjennom, men tenkte derfor jeg måtte skrive på innlegget ditt her. At det kan ta lang tid selv om du får hjelp på vegen. Men ei annen som ble lagt inn samme kveld som meg med kateter fødte etter bare noen timer... Så vi er alle forskjellige. Men ønsker deg masse lykke til!!!
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 hei.. jeg fikk beskjed om at det kan i verstefall gå helt til fredag før jeg får sett bebisen... men det er uansett deilig å se en ende på dette... jeg har holdt på å bli gal siden jeg hadde termin 23.mai først, å så ble flyttet til 10.juni.. så jeg har vert psykisk poppeklar i snart 1mnd!! jeg håper også at jeg ikke stopper opp i prosessen.. vil bare ha denne fødselen vel overstått så fort som mulig;)
Krysia Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hvorfor kateter?? Dumt spørsmål, sikkert, men... Hvordan gjør de det, og er det ikke skrekkelig ubehagelig å gå rundt med?
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 det blåses opp en liten ballong med saltvann i enden av kateteret som skal hjelpe mormunn å bli moden, så når den detter ut (som den gjorde nå) betyr det at det er 2cm åpning å de fortsetter med stikkpiller for å få igang rier... så nå drar jeg til sykehuset;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå