*Villekulla* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hva skal gutten min hete: Oliver Ludvik Sander Jeg er blitt litt usikker de siste dagene. Har hele tiden hatt Ludvik som favoritt, men synes de andre er fine også.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Skal jeg være helt ærlig, syns jeg ikke noe om Ludvik.. Meen Sander derimot, det skjønneste navnet jeg vet om !=)
preggymama_fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Og jeg synes Sander er skikkerlig oppbrukt... Ludvik er et fint og morsomt navn, ville absolutt ha valgt dette:-)
Luans mamma Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Oliver! Jeg jobber som lærer og har mange venner som jobber som lærere, og det er vanvittig mange som heter Sander rundt omkring... Ludvik er også søtt, men jeg liker Oliver best. Men det er jo greit å ha de tre navna og vente med å bestemme deg til du får se gutten din da... Hvem vet, kanksje han bare ER en Sander?
bassen2 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 oliver heeeeeeeelt klart.det er ju faktisk det eneste "ordentlige" navnet,,,, syns eg da.ikke så begeistret for spesielle navn eg
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg synes alle navnene er kjempefine, men sønnen min heter Sander og han er ikke alene for å si det slik. Han var en av de første jeg hadde hørt om med det navnet, men i 1999 tok det helt av. Nå roper de Sander uansett hvor jeg snur og vender på meg. Tror Oliver også er et navn so er i ferd med å ta av. Men er du ikke opptatt av hvor mange som heter hva, så er alle navnene kjempefine:-) Går du inn på www.norskenavn.no, så vil du se hvor mange som har navnet og hvor populært det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå