Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hadde en sa den 12 mai..begynte å blø på mandag og litt hver dag frem til lørdagen..da fikk jeg store smerter og det kom en klomp og masse blod. begynte prøvingen med en gang og testet meg med el-test for 3 dager og i går og den var negativ..begynte å blø i går ettermiddag og tenkte at nå var tr tilbake..ganske presis..blødde bra i går også,men enda mere idag...d kom litt rester nå..et flak og småprikker som er mørkere enn blodet...men d hadde jeg før når jeg hadde mensen også..at d var mørke rester.. kan dette være sa eller er d tr
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 vansklig å si..jeg blødde frem til 15 mai og vi prøvde kanskje fra den 20 mai....hvis jeg regner fra den dagen jeg mistet den 12 mai..skulle ikm min være rundt denne tiden her.men har ikke testa med graviditetstest eller no..har mensenondt pluss i ryggen..akkurat slik som under sa.men jeg har hatt slik ondt under mensen også.jeg blør mye
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Fant ut EL da dere prøvde?? Husk at mensen kan være annerledes etter en SA, det kan også syklusen. Jeg tror nok ikke at du har mistet egentlig.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 har ikke smerter nei..ubehag..murringer...kommer småklumper..synes det er rart at d går an å bli gravid så kjapt og miste så kjapt.bør jeg kontakte lege?vet jo ikke om jeg har mistet eller ikke...huff så kjipt hvis dette er en ny sa...... du har hatt en SA når var d?er det sjanse for at jeg kommer til å miste og miste da...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg tror ikke du har mistet. Hvis man f.eks mister på IKM dagen så er det ikke alle som teller den med som en SA. Grunnen er at VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELDIG mange mister akkuratt den dagen, de vet ikke en gang at de har vert gravid. Så jeg tenker litt sånn at du har nok fått din første mens etter SA. Den kan være kraftigere enn tidligere. Jeg tror egentlig ikke du trenger å kontakte lege, ville kun gjort det dersom du fortsatte å blø MASSE, med tanke på at da mister du en del blod. Men jeg blør alltid mye selv, blør 10 dager hver gang jeg har mensen, og MYE hver gang, så tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg tror du skal slå deg til ro med at du har fått mensen igjen, og se det litt an:D Nå er vertfall kroppen din i gang:D
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 tusen takk for fine svar.når man opplever slikt blir man en følelsesmessig berg og dalbane..man griner og ler om en annen.Jeg kommer til å se det an og heller se på dette som at mensen har kommet.synes egentlig det ligner mest på det siden blødningene er så kraftig fpå dag 2. Håper det klaffer for oss begge to snart:)Og at spiren klorer seg fast for harde livet:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Ja, jeg vet hvordan det er, har vert gjennom en hel del når det gjelder prøving (gå inn på profil siden min, der er en hjemmeside adresse). Det er ikke så lett å gå gjennom en SA, og man føler seg usikker etterpå. Du må ha lykke til, jeg har IKM om 3 dager (fant EL ved hjelp av å ta temperaturen min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå