*Villekulla* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Synes det er så mye prat om denne bagen. Er det noe man glemmer å ta med er det vel bare for far å ta det med dagen etter.
Jeenie Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er 36 uker på onsdag og jeg har ikke pakka den enda iallefall, det som er viktig for meg å få med er fotoapparat og mobil og lader, resten kan pappan hente senere... Men kommer sikkert til å pakke ned litt diverse når jeg har passert 37-38 uker iallefall!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har fått streng beskjed om å pakke den snarest..hehe.. så jeg får vel slenge meg inn i det da. Jo glemmer man noe så er det bare å få det senere,men er mange ting som er greit at er med fra begynnelsen.. litt surt om man skulle glemme kamera foreksempel..og man vet aldri hvordan din fødsel starter.. kanskje det haster noe inni hampen med å komme seg avsted og da tenker men ikke klart. (hørte om mannen til ei som måtte reise med ambulanse i all hast.. han fikk beskjed av kjærringa å huske kamera og baterier.. han tok med seg kneipbrød og gulost. helt sant)
*Villekulla* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Hehe, ja det er vel ikke alltid like greit for far heller å holde hodet kaldt
Kummin&Lillesel Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Tja.. Jeg har ikke egentlig tenkt på den, en gang.. Er i 33. uke, så ser ikke på det som noe hast (har aldri merket noe til noe som kunne indikere at jeg skulle gå i gang og føde før tid, heller..) Det jeg HAR gjort, er å tenke på hva som skal i.. Og så har jeg så vidt begynt å tenke på å lage en liste. Jeg er nemlig distré som få, og det er mannen også.. Så jeg regner ikke emd at han skal kunne komme med hjelpsomme innspill når den en gang skal pakkes. Så, listen skal nok skrives snart. Foreløpig løper jeg alltid rundt med fotoapparat og vandrejournal i veska. Bare sånn i tilfelle
M@mm@ Mi@ Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Hehe, kneip og gulost ja, hehe, da sulta de vel ikke på føden akkurat;) Jeg har ikke pakka enda, men har vaska kose dress og morgenkåpe nå for det står det at man må ha med dit jeg skal. Er straks i uke 36, tror nok det går et par uker til før den blir pakket på ordenlig! Kanskje greit å finne baggen og legge i ting en ikke har bruk for inntil videre, så blir det litt mindre og huske for samboer hvis vi plutselig må dra!
Anquor Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 er i veke 33 no så har ei stund att til termin, men reknar med eg byrjar å gjere klart ca 4 veke før termin.... men byrjar å kjøpe inn litt som eg veit eg vil ha med, har blandt anna vore på VITA og kjøpt småflasker med intimvask, asan serviettar, shampoo og balsam, veldig praktisk med småflasker sidan eg har planar om å berre vere på s.huset nokre få dagar
A:1977 Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Har termin om tre dager og vasker klær nå, som skal i bagen i dag. Bag er dermed ikke pakket ennå, men de fleste "ingredienser" til bagen (ammeinnlegg osv.) er i hus.
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Er 34+0 idag og såvidt begynt å fabulere om hva jeg skal ha med. Er sambo som stresser mest her tror jeg....Han hater å pakke og er redd for at han må fly rundt i leiligheten å lete etter stæsj (typisk mann som ikke vet hvor noe er også) mens jeg vrir meg i smerter:) Var en episode fre Koht ifamilien som han husker litt for godt tror jeg! Jeg tar det hele med knusende ro, tror ikke bebbisen har det travelt enda.
Karma! Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 38+6 i dag- ikke pakket, tar det som det kommer =)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har skrevet ferdig liste i dag og tenkte å begynne å småpakke når jeg har en mnd igjen:) Har fremdeles en laaaang handleliste å bli ferdig med.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 vel.. er 39uker. Men har ikke pakket ennå. har vasket babyklær, teppe osv og kjøpt inn det siste i helgen.. Og har planer om å pakke idag. Litt treig.. : )
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Jeg tar ikke sjansen på å overlate til mannen å ta emd klær til meg, så det vil jeg pakke selv. Jeg begynte så smått å pakke i uke 36, bare noen småting. I helga gjorde jeg den stort sett ferdig etter et par episoder der vi begynte å lure på om det virkelig var noe i gjære, så nå mangler jeg bare å pakke toalettsaker, kamera, mobil, papirer, lommebok og slike småting.
Seriøst Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 Jeg fødte 4 dager før termin og hadde ikke pakket bagen. Det gikk jo greit, men det ultimate hadde nok vert å ha pakket den ferdig på forhand. Jeg hadde vertfall vanskelig for å konsentrere meg om pakking, mellom riene, og dessuten gikk det så fort at vi ikke hadde særlig god tid. Men selfølgelig er det jo ikke noe krise om en ikke har flere timer til sjukehuset da, det viktigste er jo å få med seg kamera! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå