Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Er i uke 40. I løpet av de siste par ukene har det dukket opp tre - fire små harde hvite blemmer mellom urinrøret og vaginaåpningen, noen som vet hva dette kan være? (Høyst sannsynlig ikke noe seksuelt overførbart, iallefall ikke noe som har blitt overført i løpet av de siste tre - fire årene...)
Nanna1976 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hvis det er blemmer vet jeg ikke, men hvis de ser ut som blomkålhoder kan det være kjønnsvorter. Ellers kan enkelte seksuelt overførbare sykdommer bryte ut første gang under en graviditet, det kan ha ligget latent i kroppen i noen år faktisk. Men hadde kanskje heller fått det undersøkt hos en gynokolog, jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Det kan være herpes!! jeg fikk dette for 1.gang i uke 40.. fikk raskt behandling med tabletter... du BØR sjekke dette hos lege IDAG! dersom det er herpes må du ta keisersnitt!! hvis du føder innen de 5dagene kuren tar.. jeg gikk heldigvis over tiden, så jeg rakk kuren så jeg fikk føde vaginalt... lykke til å kom deg til legen!!!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Sannsynligvis er det bare åreknuter i underlivet, vulvavariler (eller noe sånt), jeg har akkurat det samme. Det er plagsomt men ikke så mye å gjøre med, det går visst over ganske raskt etter fødselen. Jeg trodde først det var Herpes, noe jeg syntes var helt usannsynlig, men panikken fikk meg til legen som beroliget meg med en gang. Sikkert lurt å få det konstatert.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg trur også det er åreknuter nå. Evt. talgkjertler. Kjønnsvorter har visst ofte en hudfarge, og herpes klør og svir jo...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ville sjekket dette hos lege jeg! Det trenger ikke være noe ekstraordinært, men for å være sikker
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ta en tur til legen uansett du. Men herpes er det IKKE tro meg!! Man MERKER det første utbruddet! Det er et rent helvete. Dette er sikkert ikke noe farlig, men legen ser nok fort hva det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå