Gå til innhold

Hvor har du kjøpt sprinkelseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva kostet den?

Noen som vet hva standardstørrelser er på slike senger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg skal kjøpe en slik Hensvik fra Ikea..koster 800 ca

60*120cm

Skrevet

Vi kjøpte vår på ikea, en helt enkel sprinkelseng. Vi har vært fornøyde, ikke vært noe feil med den ihvertfall:)

Bet.vel en 300-400 kr for den.

Høyde: 80 cm

Sengebredde: 60 cm

Sengelengde: 120 cm

Skrevet

Jeg har også sett på Hensvik på Ikea. Har disse standard str? Ikea har jo ofte egne str på senger, madrasser, dyner/puter og sengetøy...

Skrevet

Er standar på sprinkel sengene, men vi kjøpte ny "stor" seng til datteren vår nå og den var ikke standar str

Skrevet

Det er ikke standar på alle sprinkelsenger!!!!!!!!!! Jeg har kjøpt en gjennom Stera som er 70x120 og det er ikke standar!!!!!!!! Jeg angrer men skal bruke den men får låne en extra, heldigvis!!

En får madrass til 70x120 på ikea og jysk men....

kjøp en 60x120 den er mye lettere å få laken til, MEN det viktigste som jeg vil ha nå er at bunnen kan heves slik at en slipper å bøye seg til bunn av senga får å få opp en baby som ligger stille og som du senker etterhvert........

Skrevet

jeg kjøpte på foreldre og barnmessen jeg. betalte 990,- for seng og madrass fra barnas hus. tror standarden er på 60*120, men vi måtte bytte nå fordi man helst skal bytte madrass til hvert barn. senga vi hadde sist var 55*120 og de madrassene selger de ikke lenger på ikea.

Skrevet

Mente at det er standar på de du får kjøpt på ikea

Skrevet

kjøpte på fagmøbler- 800kr

vanlig str 60*120

i lys bjørk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...