På vei igjen? Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg lurer på en del ting. Jeg er for tiden under behandling hos psykolog på en poliklinikk. Det har jeg vært siden september i fjor, men har ikke vært skikkelig før januar i år og til dags dato, har fått vite at jeg får gå der til januar neste år, man får kun ett års varighet (kun de som er psykotiske/schizofrene får gå over året). Vi har veldig lyst på en baby til da datteren vår vil være over 4 år når neste kommer om jeg blir gravid nå. Problemet er at jeg skal få vite om en uke hva min saksbehandler på arbeidskontoret sier og jeg tror hun kommer til å si at hun vil ha meg av attføring og over på rehabliteringspenger eller tidsbegrenset uføretrygd. Problemet mitt som jeg anser som problem er at jeg er redd de kommer til å la hver å gi meg støtte hvis jeg er gravid og skal ha barn til neste år. Jeg vil jo fortsette å gå i behandling på samme måte som før om jeg blir gravid og får barn. Jeg vil jo fortsette behandlingen i graviditeteten og etter graviditeten..noen som vet?
Circe Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Skjønner ikke problemet. Gravid-ikke gravid har vel ikke noe med de støttene å gjøre. men er det lurt å prøve å få ett barn til hvis du har så store psykiske problemer??? Bør du ikke rydde opp i livet ditt først, før du setter ett annet liv til verden?????
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 ikke bra å bli satt over på rehabiliteringspenger iallfall, for da får du ikke foreldrepenger.
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 De pengene du får utbetalt en gang i måneden mens du går hjemme med barnet ditt det første året :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå