Gå til innhold

"rykninger i magen?!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan svare meg på dette. Babyen min er veldig aktiv, og sparker nesten hele dagen, men av og til er det som om hele magen rister.. Vanskelig å forklare men føles som om han sparker super fort med armer og ben samtidig eller at han får en "frysning" slik som vi av og til får.. Skjer vel 1-2 ganger om dagen.

Noen andre som opplever dette og vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, og min baby driver også slik. Det kjennes ut som krampetrekninger eller lignende! Hadde en sånn skjelving akkurat nå, mens jeg satt og drakk kaffe. Har ikke peiling på hva det er, men kan aldri tenke meg det er farlig, eller at babyen ikke har det bra...? Spørre jordmora i morgen jeg :)

Skrevet

Nei, tror egentlig ikke det er noe farlig jeg heller.. Men ingen andre jeg har snakket med har kjent seg igjen i det så jeg lurte på om det var normalt:P Flott hvis du spør jm din og gir en lyd om hva hun sa!:) Jeg skal ikke før om to uker..

Skrevet

haha her kjenner jeg meg igjen.. .skrev et innlegg selv om dette for en god stund siden.. :P

Min baby faar ogsaa slike rykninger eller hva jeg skal kalle dem hehe:P kjennes helt rart ut. og dette skjer ofte..

Jeg fikk hoere at dette var helt normalt.. =) at ofte babyen fikk litt uregelmessige bevegelser osv.. noen foreslo jo at det kunne vaere babyen som tisset.. men ikke vet jeg..

Har iallefall slaatt meg til ro med at det sikkert er heeeelt normalt:D for alle ul og proever viser d:)

Skrevet

Disse rykningene/krampene har jeg og kjent gitt, er visst helt normalt! Jeg bare må le når det kommer, kiler litt!

Skrevet

Har akkurat det samme, spurte jordmor som sa at dette var relativt vanlig, og at de av og til kunne se på UL at babyen "ristet" litt, uten at de vet helt hva det betyr.

Skrevet

ring jm og spør.......trenger ju ikke vente til din neste time.....

Skrevet

Har ogs hørt at det er babyen som grøsser når den har tisset! Snuppa gjør også det av og til. Utrolig søtt spør du meg!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...