Mille** Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Gikk gradvis over til lettmelk da de var 11-12 mnd.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Dette lurer jeg på også. Gullet er 1 år nå, og hun får en flaske med mme på kvelden etter grøten før hun legger seg. Når dere går over til vanlig melk, varmer dere den fortsatt sånn som mme, eller får de den kald?
BettyBoob Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 12 mnd, da tok jeg en uke og blandet ut mme med kumelk. ikke noe problem, han drikker skummet som om han aldri skulle gjort annet
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Hei... Vil bare nevne for de som går over til kumelk at da BØR du gi helmelk. De trenger fettet i helmelken for utviklingen av hjernen.
BettyBoob Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 nope, fått beskjed om å gi pjokken skummet. han er en stoor gutt og trenger absolutt ikke det ekstra fettet i h melken.
lifa og Eline Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Etter at vi innførte vanlig melk fikk snuppa veldig klinete avføring, gikk over til morsmelkerstatning på kvelden. Hadde brukt opp esken for 2 uker siden og da var hun 15/16mnd. (overgangen)
lifa og Eline Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Vi varmet melken til lunken de første mnd. Nå varmer vi den kun hvis hun er kjempetrøtt, innbiller meg at det da er bedre å få varm enn kald melk.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Ca 11-12 mnd. Begynnte med h-melk men da ville hun ikke ha melka. SÅ fikk hun vanlig lettmelk og den går ned på høykant. Små barn MÅ ikke ikke ha H-melk, det fikk hvertfall vi beksjed om fra både barnelege, helsesøster og barnespesialist. Vi bruker varme melka litt på kvelden til henne når hun får kveldsflaska si, ellers får hun den rett fra kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå