prøvekluten+3små Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 jeg skal dit den 2 juli,gleder meg! men lurte på om noen kunne fortelle meg litt om opplevelsen der nede..sånnsom tar de seg god tid? og kutter de etter den tida sjøl om man ikke har fått bra bilder? får man noen bilder med seg hjem?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 jeg var på 3d på medicus i april. var en kjempeopplevelse de tar seg god tid ja.. vi var inne i nesten 1 time. jenta vår var veldig sjenert.. så det tok litt tid før hun tok vekk hånda fra ansiktet sånn at vi fikk et bra bilde av henne. Men så hender det at man ikke får noen bra bilder og da må de bare gi seg etter en stund.. men da betaler man kun for vanlig ultralyd. da får man med seg ultralyd bilder. sånne som man fikk på sykehuset... vi fikk begge deler og film.. men vi betalte 1300 kr. det ligger 3d bilder på min profil.. bare å ta en titt Masse lykke til skjønner at du gleder deg!
prøvekluten+3små Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 oi! så sinnsykt kule bilder!er jo nesten som et fotografi jo!
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 ja stilige bilder morro å lime inn i babyboka verdt pengene ja. håper du er like heldig som meg og får like fine bilder
prøvekluten+3små Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 ja,håper jeg og,for var ikke veldig heldig med den ordinære ul...da lå hun med ryggen mot oss,på knær,med henda forran ansiktet..hvilken uke var du i da du var på 3d? det er utvendig ul eller?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 jeg var der når jeg var i uke 27... utvendig ul..
prøvekluten+3små Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 tar gjerne mot flere med erfaringer og svar her assa:oD er så nyskjerri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå