Gå til innhold

Hei igjen Trondheimsdamer!


# Sunshine #

Anbefalte innlegg

Hei igjen Trondheimsdamer!

Noen som er lysten på et treff før ferien? Ukene går jo så fort..... og det er sjelden alle har mulighet til samme tid.... Jeg synes det hadde vært trivsel iallefall =)

 

Kom gjerne med forslag til tid og sted!

Skinner sola fortsatt en stund fremover er søstrene karlsen på solsiden et veldig ok sted synes nå jeg... =)

 

Hva sier dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på seg! jeg er med! bare finn dag og tid,så kommer jeg..fikk jo ikke vært med på det forrige så;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på et treff igjen! :) Ser det skal være treff på torsdag 21. på bare blåbær på solsiden for oktober og november-mammaer, er det noen av dere som skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg det jeg...

Men kanskje jeg tar en tur dit ja =)

Noen flere som drar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ny på denne siden (og føler meg nokså ny som gravid også)..

Leste om treff på Solsiden denne uken, hørtes veldig hyggelig ut. Kan man stikke innom som helt fersk også? Har termin i oktober, altså! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

æ fikk heller ikkje vorre me på forige træff , va på ferie då, så æ e me på et snarast. skal jo selvfølgelig på ferie t hælga igjæn, ei vekka t danmark =) så sjansen før at d ska passe før mæ deinna gången e vel litn, mæn æ håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veit ikke om jeg kommer på torsdag jeg,men er gjerne med på å sette opp nytt oktobertreff..med eller uten rømmedressing..hehhe;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje jeg skulle gå på torsdag, men artige om det er noen kjente fjes der! :)

 

Er vel for alle oktober og november-mammaer på torsdag, så der er det vel bare å møte, selv om man føler seg fersk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Da er jeg endelig ferdig med eksamen og har veldig lyst til å bli med! har ikke vært med før jeg heller, men har gledet meg til det mens jeg har sittet inne og lest i sola. Derfor var det ekstra hyggelig å se at noen ville treffes selv om det er ferietid.

Jeg kan også 2. og 3. juli.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fine by me:O)

men vi bør kanskje noen ringe å sette av bord der..s.ett at det er gaaanske så pakka på kvelder med fint vær..

 

ellers,inne på 2.trim florerer et byåsentreff for de som vil være med da:o)snakkes om torsdag nå neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skulle gjerne vært med på dette! Men er bortreist akkurat den uka.

Var på treffet i går, på Solsiden Bare Blåbær, kjempekoselig å møte andre jenter i samme "båt". Ble mye skravling ja! Takk for en hyggelig kveld, dere jenter!

 

Men jeg blir med på neste treff, om det blir noe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM-treff på søstrene karlsen 3 juli kl.19:

 

- #Sunshine#

- prøvekluten

- ailenl

- Snufsa_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer. Søstrene Karlsen er bortover mot Blomsterbrua/Verftsbrua (den mot stasjonen). Det er litt rosapreg på parasoller og slikt på Søstrene Karlsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på finvær =)

Blir koselig med treff på Tavern også.

Mange som har gått ut i ferie siden så få har meldt seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...