Gå til innhold

Andre som skal begynne å prøve i mai 2008?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har samboer og jeg bestemt oss for å begynne å prøve i Mai 2008=) Jeg er kjempeglad og gleder meg masse!

Er det andre enn meg her inne som skal prøve på samme tiden?

Hvordan forbereder dere dere på graviditeten? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skal nok begynne å prøve litt senere enn deg - slutten av juni eller begynnelse av juli - etter bryllupet mitt! Vi hadde i utgangspunktet tenkt å begynne prøvingen i januar, men vi fant ut etter forlovelsen at vi heller venter til etter bryllupet! Er utrolig spente - og gleder oss masse!

Har begynt å ta Folat - de sier at man skal begnne å ta rundt den tiden man slutter med prevensjon - men tenker det er bedre å ha tatt, skulle det skje før (spesielt siden vi bruker bare naturlig prevensjon) og det er absolutt ikke noe problem i å ta det over lengre tid!

Her leser vi baby bøker og bladet Gravid - jeg elsker å lese og syns det er utrolig artig å vite alt om hva jeg går til!

Også har jeg begynt så smått å lage litt ting til babyen som skal engang komme! Et teppe er nesten ferdig, og har et julekalender under brodering - kommer nok til å ta tid - men det har jeg nok av! :)

Ellers har vi hatt en liten brainstorming på hvordan barnerommet skal se ut når den tid kommer - og vi er flink til å kikke i barneforretninger nå vi er ute og handler!

Gratulerer med avgjørelsen dere har tatt! Og skulle du ha lyst er du hjertelig velkommen inn i Solskinnssnuppa'er med babylyst! Det er en fin gjeng som har samlet seg her inne i snart klar for å prate litt og utveksle meninger og ideer og ellers det som skulle dukke opp! Vi tar gjerne mot en til!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...