prøvekluten+3små Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 jeg ksal dit den 2 juli,gleder meg! men lurte på om noen kunne fortelle meg litt om opplevelsen der nede..sånnsom tar de seg god tid? og kutter de etter den tida sjøl om man ikke har fått bra bilder? får man noen bilder med seg hjem?
BabyWen Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vi har vært der to ganger, først i uke 7+0 og så i uke 9+4. Gynekologen (Sørdal) tok seg veldig god tid og forklarte godt. Har bare godt å si om klinikken!! Fikk se det lille nurket i 3D, og det var helt snålt! Sikkert enda bedre å se det når man er kommet litt lengre på vei:) Vi fikk med oss tre bilder hjem begge gangene, betalte kun 35kr med henvisning fra fastlegen. Er det den ordinære UL du skal ha der? Vi lurte også på om vi skulle prøve å få den der, men nå blir den på St.Olavs. Gled dere! Lykke til.
prøvekluten+3små Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 nei,den ordinære hadde vi på stolavs,men bestilte en privat,bare for å få se det i 3d..aldri prøvd før,og siden dette er sistemann ut,så må det bli denne gangen;o) jeg vil være en 26-27 uker på vei når jeg skal dit..er 23+3 nå
Rakri Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Har også bare godt å si om Medicus. Vi har gått der til behandling, og hadde det ikke vært for dem, hadde jeg ikke hatt to små i magen nå. Fikk første ul der i uke 7, hvor vi så det var to. Sørdal ba oss komme tilbake ca to uker etterpå, så vi kunne se bedre. Da tok han, uoppfodret, 3d i tillegg til vanlig ul. Ordnet så vi fikk fine bilder, og forklarte godt det vi så... så bare gled deg ;-)
strekkmerketrollet Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 hva koster det der? å er det lang ventetid?
prøvekluten+3små Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 1300,- om de klarer å få til en disc med bilder, 700,- om de ikke får det til og man kun får vanlige ulbilder...det jeg da vet etter å ha snakka med de;o) men har du ikke bestilt nå så er du nok altfor seint ute:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå