Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Her er vel formen fin den. men begynner å blir skikkelig skikkelig lei nå! Har 12 dager igjen til termin så jeg må vel bare vente, men fy søren så mye jeg skulle ha ønska at han kom nå! Hva med resten?? Noen som har fått forresten?? har ikke vært inne på en stund. Klem fra Silje og Henrik.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har 14 dager igjen til termin og jeg begynner også å bli lei. Formen er i grunnen bra, men det begynner å bli tungt nå. Nå kan vel egentlig lille-frøkna bare komme... Føler meg vel i grunnen klar nå, både mentalt og fysisk. Lykke til med de siste dagene:-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 9 dager igjen, og formen er vel i grunnen upåklagelig..er bare veeldig lei, og litt ekstra trøtt om dagen... Ellers skal ikke jeg klage...)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Begynner å bli lei jeg også. Alt er så tungt. Hvis ikke det hadde vært for at det var tungt å bøye seg og bevege seg så mye skulle jeg gjerne vært gravid mye lenger. Har 19 dager til termin å begynner å bli rimelig klar for å møte småen. Har ingen plager unntatt halsbrann, så sånn sett er jeg jo heldig.
AnnCoglillepinky=) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Har også 19 dager igjen. Formen er ikke så aller værst. Er litt svimmel, og får en del heteslag. Men går jo stort sett bare hjemme på formiddagene nå, så kan jo ta pauser når det passer meg. Ellers vasker jeg huset og rydder. Min nye hobby...hehe. Mannen min er veldig glad for at jeg har fått denne nye hobbyen. Men jeg lengter veldig etter bebisen da. Vil ha ham utenfor magen i stede for snart Ellers synes jeg at det har vært kjempekoselig å være gravid jeg! Men nå er det på tide h*n kommer snart...hihi.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Formen er slapp, men det skyldes vel mest mitt labre humør. 13 dager igjen til termin, og jeg er så klar for å føde at jeg snart blir sprø. Lurer på om jeg skal ta en tur til frisøren i dag, kanskje det hjelper på humøret.
Karma! Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 slapp, sur, deppa, kvalm og masse vondter! =( 10dager igjen! utålmodig nå :-/
endaeintrønder Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Begynner å bli lei jeg også,er SÅ tung i kroppen at bare det å stå opp er et sant helvete:/ Men,kun 14 dager til ks nå,så er det over )))) Egentlig har jeg ikke tid til å hverken gå gravid eller å ligge på sykehus,har masse som skulle vært gjort her hjemme,siden vi nå er snart ferdig med huset Lykke til alle sammen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå