Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Noen som vil ha? Tekniske detaljer; 8,5 kg, 71,5 cm med hylende, klagende, sinna dings som IKKE vil sove eller spise. Selges til høystbydende, men kan returneres i løpet av kvelden. Kvittering må medbringes dersom du ønsker pengene tilbake...
selfangerkjerringa Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 SALG av baby, ja! Hvorfor tenkte jeg ikke på det igår?!? dæng... og jeg som satt og jobba med adopsjonspapirene på spreng! Mye mer komplisert :S
*1D* Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hva med bytte???? Har en som virker så langt i dag, men man vet jo aldri.... Må forresten si til tillab: Lillinen min er like lang som Embla:)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 kan bytte med meg, VEEEELDIG mammete og masete 8 mnd trulte med masse krøller. Virker veldig sjarmerende men prøv ikke å gå på do eller hente deg en kopp kaffe!
Murmeline Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Huff da. Send henne på toget hit du, så kan hun være her et par dager. Bare husk på å sette på henne reiser-alene-lapp! Evt kan du jo bli med?
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Oioioi,_ Her var det mange fine tilbud! Er litt vanskelig å få svart med Embla hengende over tastene;) Elendig mamma, skulle gjerne gjort det, men har ikke mulighet i dag dessverre. Kanskje senere i uka:) Toget til Embla er i KB om en times tid, hun har "reiser alene og er bevæpnet" lapp om halsen... (væpna til fingertuppende med stinkbleie!)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ka-ping, ja disse adopsjonspapira er jo bare mas;) Mye lettere sånn her! Hihi... Melkebaren, godt jeg ikke drikker kaffe og er litt kamel da! Meeen, veldig mammete, sukk det er klatrepetrine også. (er nå overflyttet fra ermet til buksebeinet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå