bente69;) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei på dere jenter:) Hadde glemt fra forrige pergo pp at det blir tørt som faen, men mener å ha lest at glidekrem ikke er tingen om en ønsker å bli gravid. Noen som har noen facts å komme med i den forbindelse? Ser det skjer mye flott her om dagen, fra rugere til gravide. Gratulerer til dere. Jeg sliter litt om dagen, er vel det en kaller i kjellern, så jeg "orker ikke" engasjere meg helt i alle andre nå. Men dere skal vite at jeg tenker på dere, å at jeg er inne å leser om dere. Det å samle tanker å svare dere, koster for mye i øyeblikket. Håper og tror at jeg snart er på "loftet" igjen for her i "kjellern" er det ikke noe stas å være.... Klem fra
jenkas69 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hei på deg Bente! Var faktisk inne på pernille.info i går kveld, og husket at jeg tilfeldigvis kom over noe om glidemiddel. Det følgende er kopiert derfra: "Glidemiddel når man prøver å bli gravid Glidemiddel bør ikke brukes når man prøver å bli gravid. Kjemikaliene i glidemiddelet er ikke spermievennlig (selv om det ikke skal være sæddrepende i seg selv), og dette kan gjøre det vanskeligere for spermiene å komme velberget fram til egget. Det blir ikke umulig, men det minsker sjansene litt - og det er jo ikke ønskelig. Det finnes dog ett unntak her, og det er glidemiddelet Pre~Seed. Babyolje bør heller ikke brukes. Dette av samme grunn som glidemiddel, i tillegg til at oljen kan bidra til å forstyrre miljøet i kvinnens underliv og forårsake soppinfeksjoner og det som verre er. Spytt bør heller ikke brukes, da bakteriene i spyttet ikke er spermievennlige. Hvis man likevel trenger ekstra "smøring" så bør man bruke en teskje temperert, rå eggehvite fra hønse-egg. Eggehviten er veldig likt kvinnens eget eggløsningsslim i konsistens og kvalitet, og spermiene trives godt i det. For de som får tak i rapsolje, så er dette også et godt alternativ" Lykke til, prøv å ta godt vare på deg selv nå! Ingen kan være på topp hele tiden, er "lov" det, men håper du snart føler deg bedre for det er ikke noe morsomt å være i kjelleren... Klem fra
Ceres Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hei Har lest en plass om at glidekremen Pre-Seed kan brukes. Kan f.eks bestilles på http://www.early-pregnancy-tests.com/pre-seed.html Ellers er det mange som bruker kaldpresset rapsolje som glidemiddel (c: Ønsker dere lykke til og snarest opp på loftet igjen. Sommerklem (c:
martine68 Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Trist å høre at du er nedfor om dagen Bente. Det er følelsesmessig berg og dalbane vi har levd i de siste årene. Skjønner at du ikke orker å skrive så mye her inne da. Jeg er akkurat slik selv jeg. Når jeg føler meg nedfor holder det liksom å lese her inne og følge litt med. Jeg lurte forresten litt på om vi som har passert 20pp burde fått gratis installasjon av heis i heimen slik at vi lettere kan komme oss opp fra kjelleren. Synes nok det er tyngre og tyngre for hver gang tante dukker opp. trøsteklem fra
Beth Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Eg har dessverre ikkje greie på glidekrem (ikkje røykjer eg heller, jamfør eit tidlegare innlegg :-D), men du har min sympati. Eg er einig med Martine, og tykkjer vi skal starte ein felles aksjon. Den kan heite "vi vil ha heis, vi vil ha heis!!!" Velkomen opp frå kjellaren, Bente! Klem frå
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Jeg sender deg en klem Bente og håper at dette er siste gang du er i kjelleren. Nok får være nok! Har lagt inn en søknad om permanent overflytting til "loftet" for deg. Den bør innvilges! Beth! Jeg beklager så mye at det anonyme innlegget mitt tidligere ble misforstått. Jeg ønsket egentlig bare å si at det ikke var meg som hadde kommet med tidligere nevnte innlegg og derfor ikke uttalte meg på vegne av vedkommende. Men jeg forstår at det ble en teit måte å si det på. Jeg degraderer nemlig hverken røykere eller andre. Jeg ville egentlig bare forsvare de som evt. har et ønske om å være ekstra anonyme. Hilsen fortsatt feig
skifer Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Pree seed bestilles på babymirakel,veldig greit å bruke da de kommer i kapsler med riktig mengde. Pree seed er annerledes enn andre gildekremer da denne er laget for å gjøre miljøet best mulig for spermiene slik at de lettere finner vei. Vanlig glidekrem er tykkere og kan derfor danne en propp i åpningen slik at spermiene ikke kommer gjennom,den gjør det og vanskelig for svømmerene å komme seg frem i seg selv om det ikke dannes propp. Ellers kan vistnok rapsolje i moderate mengder brukes,har ikke prøvd selv men lest om andre som har gjort det.. Lykke til da:) Klem Skifer
skifer Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 HeHHhh..så leser jeg tråden etter å ha postet og ser andre har gitt samme svar..he he..jaja..er et godt tips da he he Lykke til:) Hilsen Skifersommåbegynneåleseheletrådenførhunsvarerhehe.
bente69;) Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2007 Rapsolje har gjort susen, tar en bonus runde i dag på dag 19 også. I går opplevet jeg noe snodig, det fantes masse slim, så sein el var første tanke. Når jeg tørket meg for andre gang var det litt mye blod på papiret. Ikke bare en dråpe eller to, men mer, som en femmer kanskje...*ler* Da skjønte jeg jo ikke noe, masse slim og endel blod samtidig, hva betyr det da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå