jippiiiiiiiii Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 hei jeg vil bare fortelle at jeg har en del strekkmerker, og når har jeg begynt å ta laser og det funker kjempebra :-) er så fornøyd. huden trekker seg sammen, og magen ser ikke ut som trekkspill lengre. vil anbefale det til de som har strekkmerker og plages med det.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hm.. høres bra ut.. hvor gjør du det, og hvor mye koster hver behandling.. og ikke minst, gjør det vondt?
jippiiiiiiiii Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 det koster 400 kr, gjør ikke ondt i det hele tatt. jeg har tatt 6 behandlinger, og jeg merket forskjell etter 4 behandlingen jeg gjør det i nord norge, vet de har behandling mot strekkmerker i trheim, og der koster det 1500 kr pr gang.
Mille** Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Dette var interessant. Vil du si hvor i nord norge? Vet du om de fjerner andre arr også med laser. Evt send meg en pm hvis du ikke vil svare her?
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 jeg vil ogsaa gjerne vite hvor i nord-norge. bruker med glede feriepengene mine paa det. ser ut som et takras for tiden. skal i bassenget med lillemann snart, og gruer meg veeeeldig til garderoben. folk kommer til aa stirre!
jippiiiiiiiii Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 ja de fjerner arr med laser også :-) hva er pm?
jippiiiiiiiii Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 det er i den byen du kommer fra
Mille** Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Personlig melding. Du klikker på nicket mitt og kan dermed sende meg en personlig melding. Greit hvis man skal skrive noe man ikke vil alle skal se. )
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 ohh, saa luuurt! hvordan maa jeg gaa frem for aa faa dette gjort da? gruer meg til sommeren for jeg ser helt jaevlig ut. bikini er uaktuelt!!!!
Mille** Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Takk for svar. Håper det finnes noe enda lengre nord i landet. ;o)
jippiiiiiiiii Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2007 du ringer og får deg time :-) men husk det er inviduelt hvor mange timers behandling man må ha. jeg merker stor forskjell, kanskje fordi jeg hadde veldig store og dyper strekkmerker. det leges innenfra og ut, så derfor tar det tid før man merker det utvendig, men man kjenner at det prikker i huden, og da leges det innenfra. er så utrulig glad for at jeg gjorde det, for jeg slet skikkelig med strekkmerkene. nå er de blitt gangske bleke, og de er jevnere, ingen groper lengre. jeg skal fortsette å ta behandling.
jippiiiiiiiii Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2007 ta å google : laser mot strekkmerker, så dukker det sikkert opp flere plasser i norge som har den behandlingen :-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 du har ikke tilfeldigvis et telefonnummer? aner ikke hvor det gjoeres her jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå