Bambi-baby Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg gikk først på minipiller etter fødsel for litt over to år siden... Etter ammingen begynte jeg med vanlige p-piller... Men så måtte jeg bytte type p-pille for de jeg brukte gikk ut av markedet... Men etter ett halvt år med disse begynte jeg på minipiller igjen pga plagsomme bivirkninger...Problemet nå er at jeg ikke har fått mensen etter at jeg begynte med minipillene... Har tatt dem til riktig tid og slikt altså, men jeg lurer på om jeg kan starte på p-piller igjen før vi drar på ferie... Nekter simpelthen å få mensen mens vi er på ferie ei uke... Er det noen som vet om dette går liksom?? Håper noen skjønner problemet her... Takk!
Tove_mor Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vet ikke om du kan begynne på p-piller igjen, men jeg fikk ikke mensen etter at jeg sluttet men pillen. Hos legen fikk jeg noen piller som gjorde at jeg fikk mensen tilbake. Kanskje du skulle høre med fastlegen din, slik at du kan få mensen før du reiser på ferie? Ha en god ferie uansett!!
Bambi-baby Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Takk!! Da skal jeg forsøke det... Vil ikke ødelegge ferien pga mensen altså!! Er så kjett, første ferien på to år, blir så koselig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå