Annie Bailey Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Var innom å kjøpte en t-shorte og etpar andre ting. Stusset litt på prisen, men hadde jo ikke regnet sammen hva det skulle bli så jeg betalte uten å si noe. Da jeg kom hjem sjekket jeg lappen og der var den samme t-shorta slått inn to ganger. Samme varenr var det også. Går det an å klage på det? Når jeg ikke oppdaget dette før jeg kom hjem så har jeg jo ikke noe bevis egentlig.. Syns bare det var litt irriterende dette...
Lille Filur Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Ja det bør du gjøre! Ta og ring de med en gang=)
brumlemor Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hadde tatt meg ein tur innom igjen, er det ein seriøs butikk, tar dei deg på ordet!! Ta gjerne med resten av plaggen og vis kva du har kjøpt
Mockanin Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 ja, det må det jo gå ann å gjøre. Om det gjøres feil som kommer uheldig ut for dem så tar jo dem kontakt for å få rettet opp i det.. Jeg tok en gang ut 200 kr. ekstra når jeg betalte i kassa på H&M. Jeg sjekket ikke noen lapp, bare tok penga og gikk. Et par uker etterpå fikk jeg et brev hvor dem ba meg om å ta kontakt med dem fordi vedk. i kassa hadde ikke slått inn eller ut (eller hva det nå blir) de 200 kr så dem fikk minus på kassa.
SunRoad. Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Ja, stikk innom en gang til med alt du kjøpte i posen sammen med kvitteringen. =)
Skilpadden Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Ta med deg varene og kvittering, så ordner det seg nok. Du kan jo evt ringe først og forklare hva som har skjedd, så vet de om det når du kommer. Be om å snakke med butikksjefen, så får du ordentlig svar med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå