Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hei jeg har i de siste dagene vært øm foran på magen ved navelen. Særlig strekker det når jeg går. Kjennes nesten ut som et slags blåmerke som strekkes. Er liksom ikke inni magen men mer utenpå. Ble litt rotete dette. Noen som har opplebd noe lignende? ville dere kontaktet jordmor? Føler ikke at det er noe inne hos baby på en måte. Kjenner liv og alt er som før. Er i uke 37.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hei! Tror du bare kan ta det helt med ro for jeg tror det er helt normalt å ha denne ømme følelsen på magen. Jeg er i uke 38+2 og har vært øm rundt navle-området lenge. Spurte JM ang dette og hun sa at det henger sammen med at livmora vokser. De siste dagene har jeg også hatt en sånn "blå-merke-følelse" øverst på magen, på høyre side. Babyen min ligger med hodet ned og rumpa oppover mot høyre side. Denne ømme følelsen kommer av at babyen ofte "stikker" rumpa si opp og ut og det føles skikkelig som om den skal komme ut av mageskinnet. Men er du bekymret så er det jo bare å ringe JM eller føden.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Takk for svar! Tenkte at det var noe sånt. Er jo ganske trangt om plassen der inne nå Kjenner rumpa til baby skyter ut til stadighet så er vel ikke rart at det presser litt på. Lykke til med baby. Du har termin 10 dager før meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå