Gå til innhold

dumme nav*arg*

fricke *med Lone Amalie*^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så irritert på de på nav..

pratet med de for lenge siden, og bad om å få tilsendt en søknad de trenger at jeg fyller ut, for å beholde støtten jeg får der. siden har jeg ikke hørt noe mer, føre nå, hvor de vurderer å stoppe støtten da de ikke har fått søknaden osv, (som de skulle sende meg siden jeg ikke er alt for mobil og kommer meg dit)

ringer for å få time til samtale osv, der, men er bare en irriterende sunnøring der(ikke vondt ment mot noen, kun han) han kan aldri svare på noe som helst. har pratet med han før og ikke en eneste ting kan han svare på. da må jeg ringe opp igjen etter kl, da og da.

har lite penger på kortet og spørr om han ikke kan bed vedkomne ringe meg, men neeeeida, det har de ikke kapasitet til???? det er aldri vært noe prblem føre han dukket opp der...

er så lei de nav folkene alst, de skal liksom krangle om alt og da:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også måttet slite masse med nav. Ringe dem ukentlig siden jeg ble sykemeldt.. For å få de pengene jeg har krav på. Utrolig hvor mye rot det er der... Og hvor mange folk som jobber der som ikke kan reglene ordentlig...

Lykketil... vet det er en real prøvelse...

synes skikkelig synd på de som blir sykemeldt for utbrenthet, angst osv.. som ikke har det overskuddet det krever å krangle seg til det man har rett på... Det er sikkert dessverre flere triste sjebner der ute, hvor folk ikke har fått noe penger å leve for..

Skrevet

virker som om jeg snart bli en av de...

jeg vet jo i grunn ikke hva jeg har krav på eller noe som helst..

fikk attføring og håpet på skole,. det fikk jeg ikke, men fikk lov å jobbe de 3 siste mnd, men ingen som ville annsette meg pga magen. så kunne jeg få være et sted hvor andre med psykiske problemer var, jeg har jobbet hardt for å komme over mine, og fristet jo ikke særlig å komme tilbake til et sånt miljø. ikke er formen min arbeidsom hver eneste dag heller. og fulltidsjobb nå, klarer jeg ikke, pga ting med sosialkontor, leger og jordmor... men det bryr jo ikke nav seg om....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...