Hogne&Anneli Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Nå har det seg slik at jeg mest sannsynlig starter opp på deltid Sykepleier til høsten, og guttungen i barnehage. Men hvor mye støtte får jeg dersom guttungen ikke går i barnehage hver dag (spm.tegn) F.eks, 3 dager i uken, 7 t hver gang. Hvor mye er ett års tillegget på, og stipend og lån (spm tegn) Har kjøpt oss hus, så vil vite sånn ca hvor mye jeg har å rutte med..
*Kleopatra Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Det er kalkulator inne på Lånekassen sin side der du får se hva du får i stipend og lån. Mest sannsynlig skal jeg også være deltidsstudent til høsten, og jeg får ikke stipend.
eva luna Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Du får barnetrygd på 1000 kr, ettårstillegget finnes ikke lenger. på lånekassen sine sider kan du regne ut hvor mye du får i lån/stipend. Hvis du får stipend må du passe på hvor mye du tjener hvis du jobber utenom. inne på nav under kontantstøtte kan du se hvor mye du får hvis barnet går redusert tid i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå