Gå til innhold

Unnskyldninger..

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er møkk lei unnskyldninger, og da særlig fra mine elever. De er en gjeng ryggradsløse drittunger innimellom.

Jeg driter i hvorfor de ikke har gjort oppgavene/levert eksamen/ ikke møtte til riktig tid. Har de legeerklæring skal jeg ta i mot den og selvfølgelig være behjelpelig. Men at pcen deres ikke hadde riktig programvare da de skulle gjøre eksamen er deres problem. Du kunne jobbet på skolen, det var fullt mulig, vi sørget tom for at de fikk komme og gå frem til kl 23 på kvelden. Og tro meg, sensor som vurderer eksamen driter idet han og!!

Og en bønn til alle foreldre. Gi ungene ryggrad. Heller en som sier at han ikke orket enn en som lyver så det renner for å prøve å få sympati. Ikke send med ungene meldinger om de ikke har gjort ditt og datt fordi dere var på handetur eller fikk besøk av naboen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*klem*

Skrevet

Sønnen min er tydeligvis på rett vei da...... "jeg er utslitt..." det hører jeg alltid da noe skal gjøres.... og han bryr seg ikke om å finne på noe mer kreativt, nei.

Men så er han fire også.

Skrevet

:DDDD Broren min fikk i 8. klasse melding med hjem om at moren min måtte bli flinkere til å følge opp min bror slik at han husket gymtøyet sitt + bøker, mat og ja; gud vet hva den gutten glemte. Moren min svarte skriftlig at hun syntes sønnen hennes var gammel nok nå til å passe slike selvfølgeligheter selv, så det gadd hun ikke! Var det et problem for skolen fikk han heller få karakterer der etter.....

Er det slike foreldre du vil ha?

Skrevet

Joda.... MEN, jeg bruker unnskyldninger på de rette lærerne til de rette tider..... OG, det funker alltid supert:-) Spesielt mannlige lærere... Trenger man utsettelse på religions innleveringoppgavene så funker litt godsnakking godt....

MEN, nå kan jeg egentlig ikke huske sist vi hadde lekser på skolen, så den er greit... OG prøver tar jeg uansett......Men er jo alltid ok å godsnakke litt, da...

Skrevet

Drittunge... :-(

Stakkars ungen din!

Skrevet

Ja, jeg liker foreldre som setter krav til ungene sine. Nok av dem som ikke får flytta på armene ettersom putene under dem er så store. Dette er utslag av å ikke måtte ta konsekvenser gjennom et helt liv. De tror de slipper unna med det.

Skrevet

Hmmmm.. du jobber vel ikke tilfeldigvis som lærer i Trondheimsområdet? Nå husker jeg hvorfor jeg syntes ungene mine var uten rettssikkerhet på skolen og at jeg syntes det var nødvendig å ha med advokat til foreldremøter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...