Gå til innhold

I alledager, dette var helt sykt.. Ang NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i kontakt med nav noen dager nå fordi de har rortet med noen penger jeg skulle ha osv. Har ikke fått tak i riktig person fordi hun har vært borte.

Så endelig i dag fikk jeg tak i henne. Og hun beklaget at daken var blitt sendt til feil bydel osv. Jeg sa at jeg syns dette var rart at dette kunne skje da det er 6 mnd siden jeg flyttet osv. Så spurte jeg når jeg kunne forvente penger og dette kunne hun ikke svare på. Hun mente også at det lå et vist ansvar på meg, da jeg ikke hadde ringt før(er snakk om noen sykepenger jeg skulle hatt i april og mai) da sier jeg at jeg syns det er utrolig uhøflig at hun legger skylden på meg, når det er de som har gjort feil. Så sier hun plutselig at hvis jeg skal bli sånn kommer hun til å legge på. I alledager sier jeg, du må jo skjønne at dette er irriterende. Da sier hun nei nå syns jeg du opptrer truende så nå legger jeg på.

Jeg var helt rolig i tlf, snakket helt vanlig, så bare at jeg syns dette var irriterende og at jeg ikek syns hun skal legge skylden på meg i denne saken fordi jeg ikek har ringt før slik at de oppdaget at de har gjort en feil.

Pip sa det så la dama på.

Jeg ble helt i sjokk jeg, og hav skal jeg gjøre nå da. Fikk jo ikke svar på alle spm mine. Og ringer jeg opp igjen nå, andmelder hun meg vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som hun har nerveproblemer....

Skrevet

Hahaha.....unnskyld meg, men nå måtte jeg le! Hørt mye rart om trygdekontoret, men dette tok kaka! Noe så latterlig!! Ring opp igjen og be om å få prate med noen med ikke fullt så mange nerveproblemer. Lykke til! Hehehe.... ;o)

Skrevet

Hjelp kanskej hun hadde VELDIG STERK pms??? ;-)

Skrevet

Så om du ikke får pengene du skal ha for april og mai og ikke sier i fra om dette før i slutten på juni er det nav sin feil? Hva med å stikke fingeren litt i jorda? Hadde ikke du varslet hadde de neppe oppdaget det en gang. Ja det er de som roter, men det er du som bør passe på?

Skrevet

Jeg ville ringt en gang til og spurt om å få snakke med sjefen hennes der nede, går jo ikke an å oppføre seg sånn!! Evt send en skriftlig henvendelse til hun dama ang pengene du skal ha, og en skriftlig klage til en ansvarlig der nede.

Kan jo høre ut som hun har fått litt kjeft av andre tidligere, siden hun var så hårsår!!

Skrevet

Haha sitter ennå å ikke skjønner noe jeg, haha.

Tror jeg skal ringe henne opp igjen og spørre om jeg kan snakke med sjefen hennes.

Men nå vet jeg ihvertfall at jeg må ringe å dobbelsjekke alt jeg sender til nav, for det har jo hun dama sagt, haha.

Hadde skjønt det hvis jeg hadde skreket i tlf og virkelig vært truende, men dette er virkelig ikke meg, haha.

Ser det for meg, lille jeg på 16 og en gravidmage ute i Arendal skal være truende på henne, hehe

Skrevet

Kulle stå 160 cm, ikke 16, hehe

Skrevet

i alle dager, klarer vist ikek å skrive i dag jeg, hehe:)

Kulle = Skulle, hehe

Skrevet

Ringte opp igjen istad og sa jeg ville snakke med sjefen hennes, for en sånn kundebehandling gikk ikke ann sa jeg til henne. Huntok i mot nr mitt og skulle få sjefen til å ringe i morgen, så da får jeg se om hun ringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...