Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er for tiden arbeidsledig og søker på alle jobber jeg kan. Dette til tross for at jeg har en utdannelse, men nå er jeg så lei av å gå hjemme at jeg ikke bryr meg om å ta en jobb som jeg egentlig er overkvalifisert for.. Men nå er jeg inkallt til intervju i morgen, i en barnehage! Jeg sendte inn en søknad "bare for å søke". Og jeg har egentlig ikke lyst til å jobbe i barnehage! det har forsåvidt begynt å løsne for meg meg tanke på passer utdannelsen min, men jeg vet ikke. Hva synes dere? Satse alt på å få jobben selv om jeg ikke tror jeg kommer til å trives der i lengden, eller være ærlig å si at dette kanskje ikke det jeg ønsker her i livet..? (ikke tro at jeg kommer til å gjøre en dårlig jobb med barna, tar jeg en jonn så akter jeg å gjøre mitt beste, men det er ikke med barn jeg ønsker å jobbe. Hvertfall ikke i lengden!)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Ta jobben og fortsett å søke andre steder. Bedre med en "drittjobb" enn ingen jobb på cv'en.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Joiner denne jeg. Lettere å få jobb så lenge du har jobb og.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 HI her. Jippi, nå skal jeg på intervju på fredag vedrørende en stilling som er relevant for utdannelsen min!! Nå er jeg glad altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå