dumme mamma Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Det er siste gangen av babysvømming i dag. Men tuppa har blitt litt snørrete/ tett i nesten og det rant litt fra det ene øyet i går, men det er bedre i dag. Hun virker også litt slapp. Hadde bestemt meg for å være hjemme så hun ikke bli værre. Men hva hadde dere gjort?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 vi fikk beskje om at om en ikke hadde feber va det bare å ta han i bassenge..! fatisk skal det hjelpe å gå i bassenge om man e snørrat.. det hjelpe å løsne det litt opp!!! sa ialle fall min instruktør!
Milletrille Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde reist. Snuppa her var også litt snørrete siste gangen, men vi skulle få tatt bilder under vann og ville ikke gå glipp av det. Og hun ble ikke noe verre i hvert fall, nesten tvert i mot Jeg ville reist og heller gått opp tidligere av bassenget hvis dere ser hun blir sliten!
kleenex Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde dratt. Vi fikk også beskjed om at så lenge det ikke var feber var det bare å komme!
tvilling73, 05/07 Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Vår var også snørrete den dagen, tenkte at hun blir vel syk allikevel.. Jeg tror hun hadde blitt mindre syk av å bade men angrer ikke.. Hun koser seg sånn Dette var 8.juni og hun hoster, nyser og er forkjølt enda.... sover dårlig og greier. Men har heldigvis ikke øyekatarr lenger..
dumme mamma Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 Vi dro på bading og hun koste seg masse. Nå får vi bare krysse fingrene for at hun ikke blir værre. Slik at vi får feiret bestemor og bestefar sine bursdager på hytta i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå