mammatil3fantastiske Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har termin om en uke og er blitt så sinnsykt kvalm , var det i går og fortsatt i dag.........noen som vet om det kan være et tegn på at noe er på gang? I tillegg har jeg vondt i brystet når jeg puster, noe som bare får meg til å føle meg i såååå elendig form, uff begynner visst å bli lei nå.....
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Kan jo være et tegn kanskje. Ei venninne av meg trodde hun hadde fått omgangssyken, men neida hun var "i gang". Så lykke til, håper det skjer noe snart for deg...
1+1=2+1+x Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jippi! Jeg er også litt småkvalm... har 11 dager til termin. Får håpe noe er på gang da;)
mammatil3fantastiske Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja det er jo bare å håpe....blir litt sprø av å gå å lete etter tegn hele tiden, det skjer jo ikke før det skjer uansett! Ser du er på overtid, får håpe det er din tur snart da!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jo takk, det håper jeg også! Har forresten kastet opp i dag minus kvalmen da;) Blir uggen etter hostekuler og da kaster jeg gjerne opp... LA NOE SKJE HER SNART! Lykke til alle sammen!! Håper vi alle føder snart! gjerne i dag..he he;)
lilletrille2 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hei.. Det er helt normalt. Søstra mi vet jeg hadde det slik!! Hun var noen dager på overtid. Begynte med kvalme i 3 dager.. Også begynte hun å spy og hadde diare 4 dagen, og da var det igang.. Veene og fødselen startet.. Så lykke til:)
attpåklatt!! Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Vær obs på svangerskapsforgiftning jenter.. Endel er kvalm og føler seg helt "utenfor" når den begynner.. Og vondt/smerter/ubehag under ribbeina. Kanskje verdt å sjekke urin og blodtrykk.. Men vet om endel som er "bare" dårlige før fødsel også.. håper det er det for dere!! Lykke til!!
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har også vært plaget med kvalme i helga. Og har vært endel svimmel. Også innimellom har jeg tungt for å puste, men tror nok det er for at det 2 som presser på lungene. Vært på kontroll i dag og urin og blodtrykk var fint, så ingen tegn til svangerskapsforgiftning heldigvis. Legen sa at det kan være ett tegn på noe er på gang. Håper iallefall det. Begynner å bli skikkelig lei. Har virkelig fått respekt for dere som må gå helt til termin og flere dager over... Jeg er så heldig at hvis det ikke har skjedd noe innen ei uke, blir det mest sannsynlig igangsetting ) Og da har jeg egentlig enda 2 uker til termin.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Virker som mange blir det nærme fødsel da:) Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå