Gå til innhold

kiropraktor

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, da har jeg bestilt kiropraktor time til Camille i morgen.

Blir spennende å se om det kan hjelpe henne litt.

Har lagt merke til at hun vrir hodet fra side til side, noen ganger spesielt når hun ligger på magen. Hun har jo også hatt favorittside så jeg begynner å mistenke at hun kanskje har noen låsninger i nakken eller ryggen også.

Er jo ikke sikkert at det er noe de kan hjelpe med, men føler det er på tide å sjekke iallefall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj, tenk å skrive navnet til datteren sin feil da gitt!! Huff hehe

Skrevet

ja, da har Camilla vært på sin første kiropraktor time i dag :-)

Han masserte magen hennes, og viste meg hvordan jeg kan gjøre det hjemme. Sjekket nakken, den er heldigvis ok :-)

Ryggen er utrolig anspent, så der skal jeg massere masse i 1 uke før vi skal tilbake til han på tirsdag neste uke. Han klarte ikke løse opp noe i ryggen i dag fordi det er så mye spenninger der. Kan være det som fører til mye av gråtingen til Camilla.

Kjempealreight kiropraktor, måtte snakke engelsk da hehe, men det gikk fint :-)

Så nå blir det spennende å se om hun blir et nytt menneske neste tirsdag da, om jeg klarer å løse opp muskelspenningene i ryggen hennes da.

Supert at han viste meg hva jeg kan gjøre, så slipper jeg å kaste bort massevis av penger på å gå dit daglig for å få han til å massere.

Var ikke så dyrt heller, betalte 370 for første time :-)

Skrevet

Så flott. Får håpe det hjelper og at alt går bare bra med lille gulljenta di.

Skrevet

Så bra at du kan lære å massere bort vondten selv, det er jo flotters for dere begge. Også sikkert en fin ting å gjøre sammen :-)

Skrevet

Så bra du er fornøyd med kiro-timen. Og ikke minst at du kan gjøre litt selv hjemme også. Håper virkelig dette hjelper for lille-Camilla så hun slipper mere vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...