Gå til innhold

Noen tips?


gullungen på vei

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :)

 

Jeg har blitt gravid for første gang, og lurer på om det er noen som har noen gode tips til meg, føler meg litt dum, for jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg, også har jeg ikke så lyst til å forteller at jeg er gravid til noen i nærheten enda (da vi bor på et sted hvor sladderen går fort). Derfor hadde det vært fint om noen hadde noen greie tips til meg og andre som er gravide for første gang, og synes at det er kjempespennende og litt skummelt.... :)

 

Gratulerer til dere alle sammen som venter en liten gullunge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foerst graulerer saa mye med spiren:)

Skal vi se, husk folat, bestill legetime til uke 8-12 en gang, ligg unna spekemat, raatt kjoett, upasturiserte melkeprodukter, og ellers kos deg med graviditeten og proev aa ikke bekymr deg for mye.

Ellers finner du mye bra informasjon paa sidene her, og ellers er det bare aa spoerre oss om du lurer paa noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, kremt, gjelder spekemat også spekepølse? i så fall har ikke påleggvalget mitt i det siste vært spesielt klokt... hvor farlig er det? litt bekymra nå. er i sjuende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjoer nok det desverre, gjelder vist salami ogsaa. Men er vell opptill en selv hvor strengt man foelger alle raad. Faren er vell bakterier, saa saa lenge du ikke har blitt daarlig enda saa er det nok ingen fare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Tusen takk for kjempefint svar. Det var nettopp det jeg trengte, begynte å bli litt småfrustrert og følte meg veldig hjelpesløs og egentlig litt små dum, så nok en gang tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...