Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Har nå hatt vonde kynnere/maserier siden 23.00 i går kveld. Sovet dårlig i natt pga mange tisseturer og har i tillegg hatt en utrolig vond korsrygg. Nå har jeg i tillegg litt vond mave og mensenmurringer og jeg har kastet opp...ei godt på tom mave forresten, er helt sår i halsen:( Andre som har det sånn og evt. har en formening om at dette betyr at noe er i ferd med å skje...eller lurer jeg meg selv og vil gå sånn her leeenge!?! PS! Vet det er vanskelig å svare på, men tar i mot ville gjetninger;)
Danae Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Kan være en eller annen form for magesjau (oppkast, murren i korsrygg mm). Dårlig mage, kan gjerne gi lidt sammentrekkninger og omvendt, sammentrekkninger kan også gi dårlig mage, hvilket er min erfaring. Håper for deg, at det er fødsel, der er på gang, ser at du er på overtid. Hva med at legge deg ned på sofa og nulrer lidt brystvorter? Kan eventuelt sette noet i gang, om kroppen din er klar ;O) Held og lykke.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 God ide...det skal jeg prøve;)
*panama* med to søte små Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har det også sånn...Men jeg har har hatt det i flere dager nå,slitsomt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå