Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 KJæresten min og jeg har ALDRI brukt noe som helst av sexleketøy, det mest kinkye vi har brukt er vel massasjeolje, ikke akkurat noe å rope hipp hurra for Nå som jeg har bllitt så stormagete er det bare en stilling som funker for oss, og det er doggystyle.. noe ikke jeg får noe særlig stimuli av... så jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en liten vibrator.. har ikke lyst å gå ti uker til uten sexuell nytelse... MEN SÅ KOMMER DET!: er livredd ofr at jeg etterpå ikke skal få til å få orgasme på den naturlige måten, at jeg skal bli avhengig av vibratoren... noen synspunkter og erfaringer? Håper på svar!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Avhengig? ja kanskje..he he...men du vil fortsatt kunne få orgasmer på vanlig måte...jeg syns det er godt uansett hva sambo bruker;) Enten det er en vibrator eller hånda si. Er godt med variasjon!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 For tiden litt avhengig av en vibrator selv... Orgasme er orgasme, uansett. Prøv, men vær forsiktig, ingen dyp inntrengning!!! Det er sundt for deg å øve deg på orgasmer, du blir ikke mindre naturlig orgasmisk for det!!! Nyt gjerne hverandre, og la partneren hjelpe deg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå