Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 På lördag mistet jeg en kniv ned på foten,. og fikk et lite kutt rett over den senen til den minste tåen. Det blödde ikke noe särlig, ei heller var det ikke så veldig vondt. Men nå er lilletåa mi liksom död? Kan jeg ha kuttet av hele senen til den tåa? Har ikke värt hos lege, som sagt var ikke kuttet sååå stort eller noen, men kanskje jeg burde ringe? Eller vente å se?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 kanskje du skal stikke en tur til legen?
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jo du bør ringe - men kan være du er for sent ute. Svigerfar min kappet en sen i langfingeren (uten å vite det) Når såret hadde grodd så klarte han ikke å bøye fingen bakover. Han trodde han hadde hatt problemer med å bøye den for han ble så forslått. Det var for sent å gjøre noe med det når han kom til legen mange dager etterpå. Fort deg å ring
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hadde stukket en tur til legen hvis jeg var deg. Samboeren min gjorde noe tilsvarende med fingeren. Mista følelsen. Gikk til lege lenge etterpå,(er så treg å få av gårde) og legen mente det måtte opereres. MEN... følelsen kom da tilbake uten operasjon og nå er den i full vigør:) Kjedelig uten følelse i lilletåa, jeg har heller ikke det, men av helt andre årsaker (isjas.)
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Regner med det er en nerve som har fått seg en "smell". Kan være lurt å sjekke dette hos legen, sånn at du ikke går for lenge uten å vite hva som fører til dette. Går sikkert kjempebra med tåa di tilslutt:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 det er sikkert S1 nerven din som er påvirket på en eller annen måte... Har du verken følelse eller styrke i den?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Skal til legen i dag halv ni, var bare hos en sykepleier i går som så på det. Og syntes en lege burde ta en titt, og siden jeg ahdde ventet så lenge allerede skulle det ikke gjöre noe med noen timer fra eller till.. Tror jeg har normal fölelse i den, kjenner om jeg tar på den osv. men den bare henger der.. haha,, ser så komiskt ut:-) Den er liksom ikke helt med... :-S Håper det er noe som leges av seg selv. Man har vel egentlig ikke brukt for lilletåen, men jeg foretrekker at hele meg fungerer jeg! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå