Snart 3 barnsmor! Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 I Bergen har de ikke lystgass:( Desverre...
Tredjepåplass Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Nei, ikke på Haukeland i det hele tatt, dessverre. Fikk det første gang, og det fungerte ypperlig! På storken kan du få akupunktur, sier de, men jeg ba om det og fikk det ikke. Anbefaler ikke storken.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 hvorfor har de ikke lystgass i bergen da? dårlig gjort. jeg kommer til å føde på storken, om ting går som de skal så jeg får lov da. har hørt om mange som er veldig fornøyde.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Fordi jordmødrene og de andre der blir helt på bæret av all lystgassen ... hehe =) lyst å føde på storken jeg og, men veldig usikker...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 jeg var også veldig usikker. helt til jeg var på omvisning der. da ble jeg 100% sikker. og om du trenger epidural så flytter de deg rett over på føden.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 hm... kanskje jeg skal satse på det da =) hva er de andre fordelene med storken da ?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 for det første så var rommet veldig koselig. ikke noe medisinsk utstyr. bare en seng og noen stoler. så ut som et vanlig rom. så var det bad til hver fødestue. med badekar. så slipper du å gå ut av rommet om du skal i karet f.eks. og nå er jo planen min å bo på hotellet dersom alt går bra og jeg får lov. men familierommene på storken er ca det samme som hotellet. så jeg håper å få det da.
2 søte småpiker Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Hei! VIlle bare si at jeg fødte på storken da jeg fikk datteren min. JEg synes det var veldig greit. Som du sier; fødestuen ser ikke ut som en fødestue, ser ut som et vanlig rom, og om det er behov for episural, blir du overflyttet. Jeg angrer ikke på at jeg fødte på storken ihvertfall. VI hadde familierom på storken, og det var stort og godt og det er bad på alle rommene utenom ett. Rommene på storken er nok større enn de på hotellet tror jeg, men det er jo litt finere og nyere på hotellet, pluss at det er vel også tv på rommet, det er det ikke på storken, da må du ut i tvstuen. Men det var ikke noe problem, for tv er vel omtrent det siste man tenker på når man nettopp har født;-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2007 gjør ikke noe om rommene på hotellet er litt mindre. syntes de på storken var svære. trenger ikke så stor plass liksom. tv kan jo kanskje være litt greit for sambo. han skal jo være der med meg hele tiden. utenom når han går opp til mamma og spiser middag. har hørt at maten er svindyr der. mamma og pappa bor bare 10 min unna. så da kunne han gå opp dit og spise middag
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Ok! kanskje jeg skal satse på storken jeg også da...
varg veum Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 var vist en lekkasje på lystgassen og dårlig med luftemuligeheter eller noe sånt som gjorde at de tok vekk lystgassen.. Men ang storken så må jeg si jeg var kjempefornøyd sist gang.. var helt supert der oppe.. fikk akkupunktur og det var virkelig noe som virket bra...ble helt slått ut..haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå