Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men... 2 år før spira satt, svangerskapet gikk ganske greit, hadde en grusom fødsel.. Men likevel vil jeg ha en til=) Men.. mannen min vil ikke. Og det forstår jeg jo.. Nå har vi to jenter, det vi ønsket oss=) Har tenker nok mer realistisk enn meg akkurat nå, han tenker at vi skal ha økonomi og tid til de barna vi har. Og jeg er jo helt enig i det.. Savner bim og sparkene så mye..=) Det ble en stor del av livet mitt=) Til alle dere som venter.. gled dere, det er så stas med baby=) ( jeg har fått ei veldig snill jente)
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Helt enig. Jeg nyter dagene som gravid Bortsett fra at jeg kan bannes over diverse plager da Er så herlig å kjenne sparkene. Husker hvor mye jeg savnet dem sist. Helt utrolig. Hadde den følelsen av tomhet etter fødsel. Enda jeg var kjempeglad for å heller ha pia vår i armene! Rare greier. Kanskje naturens måte å gjøre det på for å sikre seg at folk tør å bli gravide flere ganger? Hos oss er det omvendt.... Mannen vil gå rett på å prøve å få flere barn. Mens jeg synest det er nok. Er sliten av all prøvingen for å bli gravid. Nå setter vi strek! *bombasta* (";) Så er det jo som du sier.... En må ha nok av både tid og penger; og helst litt ekstra også. Såg bare på de som hadde 3 barn 17mai. De fikk ikke tid til barna sine, for de fikk så mange oppgaver.... Er jo først når barna blir eldre, og starter på skolen det da. Men tiden flyr jo!! Plutselig er vi også der. Vi som bare er gravide nå. Nå har vi bare ei på skolen, og rakk litt av begge deler. Både kose oss sammen med henne, og dra vår del av lasset for å i det hele tatt få 17 mai til å henge sammen. Er jo flust av lignende ex gjennom årene som kommer. For ikke å snakke om når de skal utdannes, bygge hus og få barn selv. Med den oppdragelsen barna får nå til dags vil jeg tro at de i mye større grad forventer hjelp enn hva de fleste av oss som nå bli mødre gjør/gjorde. De er ikke opplært til å prøve å klare selv på samme måte som vår generasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå