ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 I går, før jeg la meg, skrev jeg neste års skolerute inn i kalenderen. Siden det har jeg sett frem til jul, og alle forberedelsene.... *sukk* Det er jo en hel evighet til! Er glad i den tiden jeg. Særlig advent. Mørketid, kakebaking, stearinlys, julekort og alt det koselige der. Sitter her å håper vi får passelig med snø som blir liggende. Har nesten lyst å skrive opp julegavelisten her jeg sitter. Mens jeg egentlig bare har lyst til å glede meg over sommeren. At det er varmt, lyst, lange kvelder, snart ferie, mindre klær og snart norske jordbær i butikkene *jippi* Mon tro hvordan det blir å feire jul med en liten baby?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg også gleder meg masse til jul. I fjor feiret vi vår første jul hjemme bare jeg,gubben,hunden,sønnen og fisken... synes det var kjempe koselig.. i år blir det en baby også og gleder meg masse til å kose oss hjemme med hele familien vår.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Du er ikke alene om å glede deg til jul=) I fjor gikk jeg gravid, det og var stas.. Men i år kan jeg pynte to prinsesser, det blir kos=) Og minsta er såpass stor da at hun kan smake julemat og=) Men det er godt med sommeren også=)
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 Det er bra det ikke bare er meg Vi lurer også på å feire hjemme "alene" for første gang i år. Egentlig har vi hatt planer om det noen år nå. Men hvert år har vi trekt oss, og reist hjem til mamma. Er vant til å ha mange rundt oss, og føler vi blir litt få. Samtidig som vi har veldig lyst til å lage våre egne tradisjoner. Savner peis hos mamma til å henge julestrømpene på feks. Har ikke det de. Så her må vi henge de på peisen først et par dager før jul, føles ikke helt rett, så må vi jo pakke de ned når vi reiser. Blir ikke det samme å henge julegodter av ei strømpe som ligger i en reisebag.....
Miss L å di Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg og gleder meg sååå til jul!! Da skal jeg og sambo feire jul sammen for første gang, og vårt lille nurk har allerede blitt 3 mnd :-) Blir nok lassevis med pakker!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Annbefales å feire med sin egen lille familie, var stor stas for oss. men vi juksa litt da, spiste middag hos svigers og dro i kirka med de før vi reiste hjem for å feire kvelden med sønnen alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå