Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hva mener dere om bleier fra billigmerker? Jeg er fristet til å kjøpe bleier fra coop. Ser at jeg får mer bleier til under halve prisen av det jeg i dag betaler. Noen som har erfaring med coop sine bleier eller andre merker? Liten vits å kjøpe om de f.eks er tynnere og må byttes oftere.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker bare bleier fra coop og lidl. Det er de som passer best på vår datter, hun tisser gjennom libero og får utslett av pampers. Er veldig fornøyd med de jeg da, men ungene er ulike og bleiene er ulike. Skader ikke å pøve i alle fall:)
linord mamma til 2 jenter Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker bare Lidl sine bleier. De er billige og kjempegode. Er veldig fornøyd med de.
2 Hærligheter! Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker Lidl sine bleier,er kjempefornøyd!
Yo&La+spire Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Eg bruker coop bleiene, og er kjempefornøyd. Må ikke bytte oftere, og hun får ikke noe utslepp eller er sår. Og så koster de 30 kr pakka da!
Lille Filur Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Lidl sine bleier fikk vår utslett av da han hadde de i bhg, men det kan ha vært tilfeldig. Nå har han dem hos farmora. Jeg synes de er litt store og harde på en måte, men albsolutt verdt prisen sin=) First price synes jeg ikke noe om...
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Vi bruker Lidl sine bleier. Fungerer kjempebra! Billige er det også...30 kr for 56 stk. Men det er jo som alle andre bleietyper.. Passer ikke til alle sammen.. Noen som reagerer på de, noen som tisser igjennom osv. Knøttene våre har jo forskjellige kroppsfasonger de også ) Men det er verdt å prøve!
CrazyCat Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Vi bruker first price sine bleier. Er fornøyd med dem
Mammasin Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Bruker Lidl og Libero. Mest fornøyd med Lidl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå