PrinsesseSjefen Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 var innom en liten gutt med vannkopper for 2 uker siden. Trodde ikke hun skulle få siden de ikke var så ivrig på å leke sammen ( han er 1 1/2 og hun er 3 år). Men jammen dukket det opp prikker på ryggen hennes i går. Enda mer smittsomt enn jeg trodde! Men det er like greit å bli ferdig med det. Hun var litt trøtt i går og hadde lett feber. men er i storform i dag, så spørs om det blir en kjedelig dag for henne.... Klør ikke så mye enda, men har hvitvask klar... Så nå har vi billigslag på vannkopper for alle i nærheten!
nov/febmamma Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Det gikk ja! Her er situasjonen sånn at mens vi venter på at minstemann skal få etter at storesøster hadde for 14 dager siden, har nå pappa fått! Og svigermor som var så sikker på at han hadde hatt. Foreløpig er han i ganske god form, begynte i går, helst vil han gå på jobb i morgen, men det får han ikke lov til av meg:-) Hvis ikke minstemann får nå skjønner jeg ingenting! Maks uflaks er hvis han blir smittet av pappa og blir syk til ferien!
PrinsesseSjefen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2007 huff da, det var vel ikke helt med i beregningen kanskje.... Min mor fikk samtidig med bror min (fikk av meg de da..) Jeg var 5, bror min 2 og mor mi rundt 30. jeg hadde lettest. Her er det mange prikker på rygg og overarmer. Men hun virker ikke som hun klør særlig. Vi får se hvordan det utvikler seg. Men hun er så løs i magen og, kan det henge sammen med vannkoppene, eller noe annet tro. Håper minsten snart får, se dere blir ferdige før ferien.. Og god bedring til pappaen!
nov/febmamma Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Faren min ble også smittet av meg! Var visst ganske syk.... Vet ikke om den løse magen henger sammen med vannkoppene, eldste her var i allefall ikke det. Ikke det at jeg akkurat fotfølger henne på do, men hun pleier å forkynne høyt og tydelig: Mamma, bæsjen min var helt mos. Hørte ingenting om det nå! Ja ja, så får vi slite litt med små og ikke minst store syke "barn" :-) Det er nå godt at de minste som regel får det lettetst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå