Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 altsaa hvem ville du 'omvendt' deg for? Minken Tveitan her:)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Nicole Scherzinger fra Pussycat Dolls, kanskje. Hehe, morsomt spørsmål.
stinky og poopy Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 angelina jolie, må eg si,hu er jo bare så dødslekker!!
MonER Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Det måtte blitt en av mine venninner - de er greie og fine jenter, og trur de kunne vært bedre å ha i hus en en mann til tider.......hehe.........
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 jolie ser jo ut som et skjelett for tiden syns jeg!! blæææææ heidi Klum, Sienna Miller, Jesicca simpson er snallsøte men kunne ikke blitt lesbisk for dem = (((((
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 jeg vet ikke helt, men det måtte ha blitt en dame som hadde likt syn på livet som meg.. og self. ha en god utstråling
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Hmmm.... Måtte vel blitt Angelina Jolie eller Jessica Alba tror jeg.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Selma Hayek er jo helt nyyydelig da. Jolie var også ganske så sexy før, men det var før hun ble så tynn. hm, mange damer jeg kunne tenkt meg. men så er jeg jo biseksuell også da =)
*Vi blir 5* Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 salma hayek er kjempepen ja,sienna miller kunne vel også gått til nøden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå