Gå til innhold

Hvem ville du blitt lesbisk for??


Anbefalte innlegg

Skrevet

altsaa hvem ville du 'omvendt' deg for?

 

Minken Tveitan her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... det må bli angelina jolie..

Skrevet

Angelina Jolie her og..

Skrevet

Nicole Scherzinger fra Pussycat Dolls, kanskje.

Hehe, morsomt spørsmål.

Skrevet

angelina jolie, må eg si,hu er jo bare så dødslekker!!

Skrevet

Demie Moore eller Angelina Jolie

Skrevet

Det måtte blitt en av mine venninner - de er greie og fine jenter, og trur de kunne vært bedre å ha i hus en en mann til tider.......hehe.........

Skrevet

jolie ser jo ut som et skjelett for tiden syns jeg!! blæææææ

 

heidi Klum, Sienna Miller, Jesicca simpson er snallsøte

 

men kunne ikke blitt lesbisk for dem = (((((

 

 

Skrevet

jeg vet ikke helt, men det måtte ha blitt en dame som hadde likt syn på livet som meg.. og self. ha en god utstråling

Skrevet

Hmmm.... Måtte vel blitt Angelina Jolie eller Jessica Alba tror jeg. :)

Skrevet

Eller Shakira! ;D

Skrevet

Selma Hayek er jo helt nyyydelig da. Jolie var også ganske så sexy før, men det var før hun ble så tynn. hm, mange damer jeg kunne tenkt meg. men så er jeg jo biseksuell også da =)

Skrevet

salma hayek er kjempepen ja,sienna miller kunne vel også gått til nøden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...