Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 noen som har født..mange som er på overtid her...=)
Lykkeliten og jeg Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 ChriVil skulle bli satt i gang i helga så hun har nok fått gutten sin hun og ;o)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Så bra..Hvordan går det med deg duracellgirl?Er du bedre?Fått slappa av?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ja tusen takk jeg slapper av jeg... ble litt dramatisk tur på føden i helga men den er over nå og jeg føler meg helt fin. må pakke bagen min idag, fikk streng beskjed på sykehuset. Har vært litt for mye påkjenninger i dette svangerskapet synes jeg.. veldig sliten mentalt,men ellers går det fint.. har bra med energi. Tusen takk for at du spørr.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 uff...ikke så koselig når det blir så mye styr i svangerskapet..men du har ikke lenge igjen nå..Du må bare ta det med ro,men det gjør du vell.=)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 **prøver** men ikke så lett alltid.. hehe. Joda nå er det jo bare 45 dager til termin, og om han kommer tidligere som alle menerså går det jo fryktelig fort. jeg mener jo selv at jeg går over termin,men men bare vente å se.. prøve å ta det enda mer med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå