Gå til innhold

bambus strikkepinner., er de så sinnsykt dyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var et sett med pinner fra 2,5-4,0 pinner og for settet med 15 pinner skulle de ha 500.. er ikke det litt mye?

Tror jeg strikker med vanlige pinner jeg da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det 3 sett med strømpepinner til 500?

Hva er det som er så spesielt med bambuspinner lissom,

at de koster mer enn dobbelt så mye som andre strikkepinner?

Jeg hadde heller ikke betalt så mye.

Skrevet

Jepp, var 3 sett med strømpepinner. Holdt på å få hakeslepp da jeg spurte om prisen!!!

Skrevet

Det hørtes veldig rart ut om det kun var for 3 sett med 5 pinner. på Nøstebarn selger de kortpinnene til 68 kr pr.par.

Og på denne siden koster de bare 62 kr pr.par: http://www.magdaimregh.com/strikking.htm

Inne på qxl kan du få de til 25 kr + frakt

Det lønner seg å google litt rundt da finner du mange flere alternativer:o)

Skrevet

Da ble jeg fristet til å kjøpe meg flere pinner selv og har lagt inn bud på qxl:o)

Skrevet

Da har jeg kjøpt 3 sett strømpepinner og 4 rundpinner til den nette sum av 187 kr inkludert frakt :o)

Da er det bare å glede seg til de kommer.

Skrevet

Nå ble jeg også fristet...:) Er de mye bedre å strikke med enn vanlige pinner eller? Har ikke prøvd annet...

Skrevet

Jeg har en rundpinne og ett sett med strømpepinner som jeg kjøpte på Nøstebarn og jeg syns de var mye bedre å strikke med enn de i metall. Men jeg syns de var vel dyre der så da jeg fant ut at de akkurat nå selger de så billig på qxl fant jeg ut at det bare var å slå til. Håper de er like gode.

Gjest Ut på tur
Skrevet

500 kroner er jo bare tull. Håper du har funnet billigere pinner.

Noe av det morsomste med bambuspinner er at man kan ha dem med seg på flyet... kjekt å kunne strikke både på flyplassen og ombord ;)

Skrevet

Man kan fint ta med vanlige pinner også. Jeg har reist både til syden og til England med strikkepinner i håndbagasjen, ingen problemer. Min mann jobber på flyplass og strikkepinner er fullt lovlig å ta med seg i håndbagasjen :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har blitt fratatt strikkepinne en gang, men det er noen år siden.

Utrolig vi får ha dem med for det er jo ett skikkelig stikkvåpen (jeg har erfart satte meg på en og den stoppet 5 cm inn i låret...da var jeg glad jeg var godt polstra!!!!!) men det er jo kjempe kjekt da ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hva gikk du inn på på qxl ?

Prøvde meg en tur nå , men fant ikke en eneste pinne...

Skrevet

Jeg har kjøpt bambuspinner på ebay, tror det var fra joycesupershop og kashi6688.

Har kjøpt et sett med 15 rundpinner str 2-12 og et med 15 sett strømpepinner fra str 2-12. Hvert av settene kom på ca 70 kr inkl frakt, altså rundt 150 kr for 90 pinner (om jeg ikke har regnet feil).

Så www.ebay.com anbefales.

Skrevet

Oj!! Enda billigere enn på qxl det da. Har du fått pinnene? Er de gode?

Skrevet

Grunnen til at bambuspinner blir foretrukket av mange, er at du ikke blir så lett sliten i hendene når du strikker med dem. Noen klarer faktisk ikke å strikke med andre pinner. Regner med at grunnen til at de er så dyre har noe med tilgangen på råstoffet. Men som de sier her; det lønner seg å surfe litt rundt på nettet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...