Gå til innhold

Gratis pakke på apoteket....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare å gå innom og seie at eg er gravid???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel egentlig bare å møte opp,uten å si noe,de ser vel at du er gravid??? hi-hi,sorry,jeg bare måtte!

 

 

Skrevet

Må fylle ut et skjema. Kan du gjøre der, eller printe ut fra hjemmesiden til et av apotekene.

 

Så gjelder det bare 3mnd før og etter fødsel.

Skrevet

He he sant det...

Men ei vennine meinte at eg måtte registrere meg på internet først...

Skrevet

Då får eg prøve på det...

Alltid greit med noko gratis ting:-)

Skrevet

Sånne ting glemmer jeg helt av,jeg,så er godt at noen lager innlegg om det og påminner oss med mindre hjernekapasitet,he-he! Noen som sa forvirra???

Skrevet

Jeg registrerte meg ikke på nettet. Gikk bare på apoteket og sa hvor langt på vei jeg var og navn og adresse. Fikk pakken med en gang. Trengte ikke å bevise når terminen min var engang(men hadde bekreftelse i veska da)

Skrevet

Nå var de bestilt... He he...

Skrevet

Hilken pakke er det snakk om?:) Ikke helt kommet inn i denne gravid-verden ennå jeg..

Skrevet

men hva hvis man venter tvillinger da? får man da bare en pakke? noen som vet?...

Skrevet

hihi,og enn oss luringer som registrerte en på meg åsså kom pappan og hadde gjort det samme??mon tro om vi får begge..

Skrevet

Da henter/bestiller jeg den rett fra apoteket jeg, må dit å kjøpe bringerbærbladkapsler. Noen som vet om man må slite med mye reklame og dritt når man registreres?? Hørt noe om dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...